Odbojnik ociera się o wachacz?

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Mateosek
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa

#1

Post autor: Mateosek »

Panowie jest problem. Ostatnio zakładałem temat odnoście stukow od strony kierowcy, to jeszcze raz ja. Mianowicie podejrzewam że nie są to stuki z przodu lecz z tyłu. Tył od kierowcy, diagnosta stwierdził brak luzow na tulejach. Jedyna widoczna rzecz to opona ocierajaca się o nadkole. Negatyw jest zrobiony. Przed zimą wszystko okej. Lecz po zimie zakładam felgi 18 i z jednej strony trze. Wydarzenie juz miało miejsce, wymienione zostały tuleje pływające i było ok. Do teraz.. Gdy auto było na podnośniku zauważyłem otarty odbojnik górny od sprężyny tylny wachacz... Co może być przyczyną że się ociera. Nie mam już sił. Dzięki
Mateosek
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa

#2

Post autor: Mateosek »

Zdjęcie
Zdjęcie
Szajbos
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 30 lis 17, 8:46
BMW: E46 328Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko

#3

Post autor: Szajbos »

Każde jedno e46 siedzi jedną stroną niżej jedyne wyjście to regulacja gwintem
Szajbos
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 30 lis 17, 8:46
BMW: E46 328Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko

#4

Post autor: Szajbos »

Sprecyzuj bardziej swoją wypowiedź bo za bardzo nie wiem o czym Ty piszesz :D
Mateosek
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
BMW: E46 328
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa

#5

Post autor: Mateosek »

:lol: która stroną bardziej siedzi. Chodzi o to że coś z tyłu stuka lub puka jak kto woli. Diagnosta sprawdzał i mówił że tuleje wszystkie ok. Jak idzie sprawdzić czy tuleja pływająca jest wybita
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#6

Post autor: tomx »

Jeśli na szarpakach nie wyszło że tylna tuleja jest zerwana i ma luzy, to znaczy że nie ma luzów i jest okej. Samemu ciężko wygenerować takie siły jak tam są, ale możesz spróbować wjechać autem na kanał, wziąć długie ramie typu metalową rurę czy coś i opierając się o inne elementy popatrzeć która tuleja jest wybita i generuje hałas.
Maateusz
Bywalec forum
Posty: 379
Rejestracja: 9 sie 16, 21:28
BMW: 325
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: SPS
VIN: PB61378

#7

Post autor: Maateusz »

Najlepiej podnieść auto na kolumnach i wtedy podważać. Na szarpakach podobno nie ma szans żeby to wyszło.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”