Obniżenie auta

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Strusiek
Posty: 8
Rejestracja: 11 mar 11, 14:09
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Leżajsk

#1

Post autor: Strusiek »

Witam wszystkich... czytałem w tym dziale kilka interesujących pomysłów na obniżenie auta.
Mam pytanie trochę z innej beczki... W tym momencie mam prawie całkiem wylane amortyzatory i musze je wymienić, na allegro znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwint-bmw-e46-laczniki-stab-mts-i1575525552.html
Pytanie 1. Co myslicie o tych amortyzatorach? warte są swojej ceny? Chciałem narazie obniżyć auto o ok 3cm.
Pytanie 2. Pytałem mechanika czy warto obniżać auto, w odpowiedzi usłyszałem że po obniżeniu, to nawet na oponach 15 cali zawieszenie jest bardzo twarde i na naszych drogach łatwo uszkodzić opony... czy to prawda?
Jak wygląda ten fakt w przypadku Waszego użytkowania obniżonych aut???

No i jeszcze usłyszałem że podczas obniżania samochodu koła są trochę przechylone do zewnątrz co powoduje jazdę na wewnętrznej krawędzi opony, czy to prawda??
Dzięki za wszelkie odpowiedzi... przyznam że jestem szary w tych sprawach.
Pozdro wszystkim :]
Awatar użytkownika
6venom6
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 6 mar 10, 3:42
BMW: M43TU b19
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno

#2

Post autor: 6venom6 »

Jeśli chodzi o amory z linku to MTS i Ta-Technix to to samo- jedno z najtańszych zawieszeń jakościowo proporcjonalne do ceny. Krótko mówiąc; tani gwint. Normalnie za gwint dobrej jakości tylko z regulacją wysokości typu KW, H&R, Weitec, Eibach, D2 itp trzeba dać jakieś 3000zł. Więc sam stwierdź czy warto. Co do wysokości to już sobie sam wyregulujesz ile ci będzie pasować. Jednak trzeba pamiętać że po każdej zmianie wysokości pasowałoby pojechać na geometrię bo szybko skończysz opony tylko z części wewnętrznej bądź zewnętrznej w zależności od ustawienia. Jasne że będzie twardo ale to jest cena jaką się ponosi za niskie auto a uważać trzeba by nie uszkodzić felg a nie opon. Da się w Polsce jeździć obniżonym autem ale kosztuje to bardzo dużo wyrzeczeń i nie wszędzie da rady wjechać. (zresztą kto kupuje E46 żeby na krawężniki i po górach nim jeździć). Na plus można powiedzieć że auto będzie pewniejsze w prowadzeniu, stabilniejsze i oczywiście piękniejsze. Jak dalej się na to piszesz to wybierz raczej gwint firmy FK-Automotive- tanie a nawet ludzie chwalą. http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=39&t=3341Jeśli jeszcze ci nie dość obrzydziłem obniżanie i wolisz komfort prowadzenia to raczej wybierz coś innego niż gwint- ostrzegam to nie przelewki!
Strusiek
Posty: 8
Rejestracja: 11 mar 11, 14:09
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Leżajsk

#3

Post autor: Strusiek »

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)
teraz muszę tylko kase zbierać na w miare dobre zawieszenie...
Pozdro ;]
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”