Objawy kończącej się pompy VP44

Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#1

Post autor: Młody90 »

Witajcie .

Miałem przyjemność :foch: wydać 2500tys zł na nową pompę, nie jest to samo uczucie co kupienie dynavinu ale jednak opłacało się .
A dlaczego ? , chciałbym się podzielić swoimi odczuciami po jej wymianie i opisanie co się zmieniło , również zachęcam innych do podzielenia się z nami o swoich problemach z pompa VP44 .


- akustyka silnika na biegu jałowym się poprawiła ' wyciszyła '
- elastyczność podczas przyspieszania 'szybciej wkręca się na obroty '
- rownomierne ruszanie z 1biegu ' łułułu ' znikło :lol:
- pełne przyspieszenie przy wlączonej klimatyzacji ' nie muli '
- mocno odczuwalne zmniejszenie spalania

Ważne jest żeby wiedzieć ,że pompa i sterownik muszą mieć te same numery bo inaczej samochód nie będzie pracować jak powinien!

0 470 504 005
0 470 504 020
0 470 504 025

Dla skrzyni manualnej jak i automatycznej są różne numery,także zanim zostawicie samochod u jakiegos Pana Henia to upewnijcie sie ze wie co robi.
Również taka przestroga ,żeby nie zamawiać regenerowanych pomp ani nie odsyłać!! Bo nie uwzględnią wam gwarancji ! Mimo ,że bedzie sie wam należeć.

Wiem co mówię 8)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

Dlaczego ten temat jest w dziale zrób to sam ??
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#3

Post autor: Frost »

U mnie jedynie zniknęło wspomniane 'łułułu', auto płynniej ruszało i w sumie tyle. A no i zaczęło w końcu zapalać.
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#4

Post autor: jaszczomppoziomka »

MARC pisze:Dlaczego ten temat jest w dziale zrób to sam ??
Sam kupuję pompę vp44? :P
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#5

Post autor: Krzysiek669 »

Przeniosłem do właściwego działu 8)
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#6

Post autor: Młody90 »

czepiacie się 8)
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#7

Post autor: avellananut »

Zaciekawiło mnie to 'łułułu', o którym piszecie. Cóż to takiego?
U mnie szarpanie przy ruszaniu ustało po wymianie poduszek pod silnikiem, a kosztowało to tylko 330zł. Stając na światłach patrzyłem na wskaźnik obrotów bo myślałem, że auto zgasło.
Jeszcze miesiąc temu, jadąc na 4 biegu, wskazówka od obrotów nie chciała przekroczyć 4500. Mój kumpel wymieniając uszczelkę pod termostatem wyciągnął chłodnicę. Oczom swym nie mogłem uwierzyć co ujrzałem gdy wyciągnął intercooler. Na chłodnicy jedna, wielka, zaschnięta bruzda błota, liści i nie wiem czego jeszcze. Po wyczyszczeniu tego syfu, auto w górnych partiach obrotów wkręca się jak marzenie a barierę 4500 obrotów na 4 biegu łamie z palcem w.. tłumiku.
galat
Posty: 1
Rejestracja: 27 wrz 17, 10:54
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: gdańsk

#8

Post autor: galat »

wie ktoś może, czy mogę do samochodu który miał pompę o nr 0 470 504 025 włożyć pompę o nr 0 470 504 005? trzeba robić jakieś adaptacje komputerem?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”