Obcinka drążka zmiany biegów.

Wszystko związane z podkręcaniem wyglądu E46
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#1

Post autor: WKRENTEK77 »

Planuje obciąć,skrócić drążek zmiany biegów moim zdaniem jest trochę za długi nie wiem ale tak z 3 cm,robiliście taki zabieg może u siebie od razu uprzedzam że żadne szort sziftery nie wchodzą w grę nie ma to na celu skrócenie czasu zmiany biegu chodzi tylko o wygląd i ew.większą wygodę.
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

mariryb robił u siebie obcinkę gałki, zajrzyj do jego galerii i dopytaj o szczegóły 8)
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: zibi_j1 »

mariryb ciął gałkę i to miało wizualnie upodobnić ją do Mpaka. drążka nie ruszał. Drążek ma zwężenie u góry i nacięcie w które wchodzi klin gałki. Jak go obetniesz gałka nie wejdzie bo dojdzie do rozszerzenia i koniec. Do tego nacięcie na które wciskana jest gałka upierdzielisz. Przecież drążek w e46 jest ok... Gałka od Mpaka ma głębiej osadzone mocowanie przez co skraca Ci odrobinke drążek. To jedyny sposób cywilizowanego skrócenia go.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#4

Post autor: mariryb »

Ja drążka nie skracalem. Skróciłem natomiast gałkę, odcialem ja od spodu. Może sama galka jest na takiej samej wysokości, ale to ze jest krótsza spowodowało, ze mieszek jest wyżej i optycznie wygląda jakby była niższa.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#5

Post autor: WKRENTEK77 »

Ja tam żadnego zwężenia nie zaobserwowałem jutro jeszcze sprawdzę a jeśli chodzi o te nacięcie to jest do zrobienia żaden problem pomachać pilniczkiem i będzie nacięcie a w wersji hardkorowej kątówką kilka sekund i też jest nacięcie :) myślę że te 2 cm i było by super.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#6

Post autor: wandii »

Lewarek jest grubszy zaraz za gałką więc skrócenie go nic Ci nie da. Chyba, że to zeszlifujesz.
Obrazek
Kup krótką gałkę i po sprawie.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#7

Post autor: WKRENTEK77 »

wandii pisze:Lewarek jest grubszy zaraz za gałką więc skrócenie go nic Ci nie da. Chyba, że to zeszlifujesz.
Obrazek
Kup krótką gałkę i po sprawie.
Nie miałem na myśli aż tak go skrócic .Skróciłem go jakieś 1,5 cm,drążek jest z aluminium więc nie było problemu.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#8

Post autor: GUMMISS »

Szlifowanie grubszej części tylko doprowadzi do urwania drazka. Produkowalem je i w grubszej części jest wysadzony stalowy pręt i wtpelnienie guma, wiec jeśli ze szlifuje się aluminium to zwyczajnie drążek się rozpadnie :crazy:

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#9

Post autor: WKRENTEK77 »

GUMMISS pisze:Szlifowanie grubszej części tylko doprowadzi do urwania drazka. Produkowalem je i w grubszej części jest wysadzony stalowy pręt i wtpelnienie guma, wiec jeśli ze szlifuje się aluminium to zwyczajnie drążek się rozpadnie :crazy:

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Ufff..teraz to piszesz! całe szczęście że mnie bardziej nie poniosło,bo była by niezła kiszka :lol:
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#10

Post autor: GUMMISS »

Rozpadlo by się bo klej trzyma gume do metalu ale to nie jest cos super mocnego :) w najlepszym przypadku galka by się wyginala przy zmianie biegu :)

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning optyczny”