O co tu chodzi?!

Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Czarnyy »

Witam mam od 2 miesiący problem z falujący obrotami lub niskimi już sam nie wiem więc opisze teraz o co chodzi:
Na klimie jest taki "strzyk" gazu i obroty rosną do 1100 po paru sekundach spadają do 600/700 i aż trzęsie budą musze dodać gazu żeby lekko sie uspokoiło,
Bez klimy obroty trzymają sie na 700 i też trzęsie budą nie wiem może tak ma być w bmw, w bmw bawie sie dopiero od maja tego roku
Wymieniłem już: świece ngk irydowe, przewody ngk, odma ( a propo odmy zauważyłem że jak odkręcam korek oleju na odpalonym silniku to wcale nie przeszkadza mu to), wstawiłem kata bo nie było i wywalalo mi checka, nowe oringi na wtryskach bo tamtych można powiedzieć już nie było, czyściłem krokowiec przepływomierz, przepustnice jak coś mi sie przypomni to dopisze w temacie, już za nic nie wiem o co tu chodzi bawiłem sie we wszystko patrzyłem nieszczelności niby nigdzie nie ciągnie, moc ma :D, nie gaśnie czasami jest też tak że Np: Jade 40km/h mam bieg 3 wciskam sprzęgło wrzucam 2 i zanim puszcze sprzęgło to obroty potrafią spaść do 400/500.\
BMW 316i. 1.9 105KM M43B19
Filmiki jak to wygląda mniej więcej:

Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#2

Post autor: Analogowy13 »

Sprawdzałeś jakie masz błędy w inpie?
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: Czarnyy »

W inpie nie sprawdzalem, ale podpinalem pod kompa i nic nie wyskakuje.
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#4

Post autor: Analogowy13 »

Tyle rzeczy wymieniłeś a dedykowanym programem za free z neta błędów nie sprawdziłeś ? %) Do sprawdzenia jeszcze lambdy czy nie leżą
W ciemno nie chce strzelać ale u mnie kiedyś chyba coś podobnego miałem , chyba masz lewe powietrze i teraz trzeba zdjagnozowac z kąd.
U siebie zaslepilem pompę powietrza wtórnego i trochę chyba pomogło z tego co pamiętam, ale wymieniłem jeszcze ten wąż
Obrazek
Był pęknięty ( nawet widać że próbowałem ratować go izolacja ale wymieniłem w końcu , trzeba zdjąć górę kolektora czy jak to się tam nazywa. W sumie nie trudny zabieg ) i się w tedy chyba poprawiło bo jakoś zapomniałem o tym że falowała

Ewentualnie na odpiętej przepływce też faluje ?
Kiedyś myślałem że to przez dise bo u mnie klekocze ale w 316tce disy nie masz więc u cb to wyklucza
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Czarnyy
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 8 sie 19, 15:19
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: Czarnyy »

Ten wąż mam sprawny, wszystko wczoraj patrzyłem bo i tak oringi na wtryskach zmieniałem bo plastikowe już były i smierdziało w kabinie benzyna,
jedyne co to mi pompa powietrza wtórnego wyje bo ma już łożyska do śmieci ale odłączona jest.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”