Nowy zestaw sprzęgła SACHS M54B22
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 7 kwie 22, 18:47
- BMW: E46 M54B22
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witam
Mam do wymiany dwumas który już od dłuższego czasu się domaga przy okazji wymieniam uszczelniacz na wale, koszyk drążka zmiany biegów z resztą elementów jak i oba uszczelniacze skrzyni i wybieraka z trzpieniem łapą i prowadnicą.
Zastanawia mnie kilka rzeczy:
1.Czy zestaw SACHS ma jakieś punkty lub kreski na docisku które trzeba zgrać z dwumasą żeby całość była wyważona? (Mam już to fizycznie i nie widzę nic takiego jak w przypadku LUKa gdzie takie kreski są z tego co się orientuje).
-Czy montować dwumase na nowe śruby z zestawu które są krótsze i na torxa czy użyć starych hexów i dłuższych z niebieskim lockiem?
2.Uszczelniacz na wał ma wchodzić na sucho czy można lekko czymś przesmarować? Jest to ten bez sprężyny gdzie niby sam po paru godzinach się układa (mam sam simering z plastikową tulejką). I czy do tych śrub przelotowych dociskających korpus wystarczy zwykły niebieski lock i nie powinno cieknąć?
3. Wymiana simeringu w skrzyni od strony silnika jest dosyć prosta ale od strony wału ponoć jest jakaś procedura z dokręcaniem tej flanszy ale ciężko cokolwiek na ten temat znaleźć
Robił ktoś już może podobne manewry i ogarnia temat?
Mam do wymiany dwumas który już od dłuższego czasu się domaga przy okazji wymieniam uszczelniacz na wale, koszyk drążka zmiany biegów z resztą elementów jak i oba uszczelniacze skrzyni i wybieraka z trzpieniem łapą i prowadnicą.
Zastanawia mnie kilka rzeczy:
1.Czy zestaw SACHS ma jakieś punkty lub kreski na docisku które trzeba zgrać z dwumasą żeby całość była wyważona? (Mam już to fizycznie i nie widzę nic takiego jak w przypadku LUKa gdzie takie kreski są z tego co się orientuje).
-Czy montować dwumase na nowe śruby z zestawu które są krótsze i na torxa czy użyć starych hexów i dłuższych z niebieskim lockiem?
2.Uszczelniacz na wał ma wchodzić na sucho czy można lekko czymś przesmarować? Jest to ten bez sprężyny gdzie niby sam po paru godzinach się układa (mam sam simering z plastikową tulejką). I czy do tych śrub przelotowych dociskających korpus wystarczy zwykły niebieski lock i nie powinno cieknąć?
3. Wymiana simeringu w skrzyni od strony silnika jest dosyć prosta ale od strony wału ponoć jest jakaś procedura z dokręcaniem tej flanszy ale ciężko cokolwiek na ten temat znaleźć
Robił ktoś już może podobne manewry i ogarnia temat?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3456 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 6 Odpowiedzi
- 2580 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 4 Odpowiedzi
- 1733 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kitku
-
- 1 Odpowiedzi
- 1686 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 3420 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 1 Odpowiedzi
- 759 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 5538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dominik082
-
- 5 Odpowiedzi
- 2599 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Warzyn
-
- 9 Odpowiedzi
- 3966 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 10 Odpowiedzi
- 5871 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomos