Nowy zestaw sprzęgła SACHS M54B22

M54B22
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 7 kwie 22, 18:47
BMW: E46 M54B22
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#1

Post autor: M54B22 »

Witam
Mam do wymiany dwumas który już od dłuższego czasu się domaga przy okazji wymieniam uszczelniacz na wale, koszyk drążka zmiany biegów z resztą elementów jak i oba uszczelniacze skrzyni i wybieraka z trzpieniem łapą i prowadnicą.

Zastanawia mnie kilka rzeczy:
1.Czy zestaw SACHS ma jakieś punkty lub kreski na docisku które trzeba zgrać z dwumasą żeby całość była wyważona? (Mam już to fizycznie i nie widzę nic takiego jak w przypadku LUKa gdzie takie kreski są z tego co się orientuje).
-Czy montować dwumase na nowe śruby z zestawu które są krótsze i na torxa czy użyć starych hexów i dłuższych z niebieskim lockiem?

2.Uszczelniacz na wał ma wchodzić na sucho czy można lekko czymś przesmarować? Jest to ten bez sprężyny gdzie niby sam po paru godzinach się układa (mam sam simering z plastikową tulejką). I czy do tych śrub przelotowych dociskających korpus wystarczy zwykły niebieski lock i nie powinno cieknąć?

3. Wymiana simeringu w skrzyni od strony silnika jest dosyć prosta ale od strony wału ponoć jest jakaś procedura z dokręcaniem tej flanszy ale ciężko cokolwiek na ten temat znaleźć

Robił ktoś już może podobne manewry i ogarnia temat?
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”