Nowy moduł komf. średnio działa. Help!

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Kamal
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 19 sty 12, 16:42
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Kamal »

Witam Was,
Przeklikałem dokładnie Forum ale nie znalazłem stricte odpowiedzi na moje pytanie. Jeśli powielam temat z góry przepraszam.
Ale do rzeczy - nie działał mi prawidłowo centralny zamek (zamykanie ok, z otwieraniem gorzej) – doczytałem: moduł komfortu. Nowy moduł kupiony (Wiwat Allegro), zamontowany, kluczyk zakodowany. Cały szczęśliwy zamykam autko, z dumą i przesadnym namaszczeniem naciskam "otwórz" i…. no cóż po 20 min włażenie przez bagażnik (ten jako jedyny się otwiera – złośliwość losu), montowanie starego modułu i otworzenie samochodu. Nowy moduł w ogóle nie otwiera drzwi. Są w nim zakodowane funkcje jakich nie miało moje autko (świecą kierunki przy otwieraniu/zamykaniu, funkcja alarmu itd. itd.) natomiast przez 30 min klikania (i przeklinania na czym Świat stoi) zarówno przyciskiem wewnątrz jaki i w pilocie ani razu nie otworzył drzwi (stary uszkodzony moduł raz na 100 kliknięć zaskoczył). I teraz moje pytanie po przydługim wstępie :) – czy otrzymałem uszkodzony moduł czy trzeba go zaprogramować z nowym autem? INPA/DIS/NCS? Znalazłem x porad jak aktywować sobie nowe funkcje i bajery NCSem ale niestety nie znalazłem dokładnego opisu co i jak zrobić z centralnym zamkiem. Przyznam bez bicie że jeśli chodzi o softy do samochodu jestem totalnym laikiem i był bym bardzo wdzięczny o wyjaśnienie jak 3 – latkowi :) krok po kroku co i jak zrobić. Może jakaś dobra duszyczka dysponowała by jakimś filmikiem instruktażowym? INPA z NCS ściągnięta, interfejs będę miał jutro. Dodam że przy okazji wyszło (rozebrałem pół samochodu żeby posprawdzać czy może to coś, gdzieś nie styka) że (hip hip hurra) mam uszkodzony jedyny zamek od strony kierowcy (ktoś mi przy nim grzebał – jest ułamany ten trzpień) – może to sprawia że centralny wariuje a nie jest to wina starego modułu?
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#2

Post autor: Roki »

Koelgo kiedyś miałem ten sam problem.Poczytaj to i zrób jak piszą tu: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=83985 u mnie pomogło samo czyszczenie.Troche zabawy jest ale efekt odrazu był
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Kamal
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 19 sty 12, 16:42
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: Kamal »

Oki, dzięki. Napiszę jak tam wyniki. W ramach ciekawostki wczoraj przez przypadek w trakcie jazdy wcisnąłem "zamykanie" na konsoli - podwójne ryglowanie i moje własne auto nie chciało mnie wypuścić przez ok 30min. Z nogą w gipsie średnio się wychodzi przez szybę :) Ale przynajmniej ludzie dookoła mieli dobre show :)
Jeśli ewentualnie nie uda się uratować starego modułu czy ktoś podrzucił by jak można spróbować zaprogramować ten nowy? Pozdrawiam!
Kamal
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 19 sty 12, 16:42
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: Kamal »

Dzięki wielkie Roki863. Operacja pomogła. Chwila zabawy i od dwóch dni wszystko pięknie działa! :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”