Nieszczelność chłodnicy

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
alegro661
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 23 cze 15, 18:58
BMW: E46 M52B28TU
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: MIELEC

#1

Post autor: alegro661 »

Witam, mam 2 punkty w których prawdopodobnie poci/przenika mi płyn chłodniczy, z jednym sobie poradzę ponieważ wystarczy wymienić nieszczelny korek chłodniczy, ale z drugim miejscem nie wiem jak sobie poradzić cieknie na łączeniu płyty montażowej do której jest przytwierdzony zbiorniczek wyrównawczy z chłodnicą, na real Oem nie jest podane jaki jest tam Oring podejrzewam ze on przepuszcza macie jakieś pomysły poniżej link do zdjęcia poglądowego
http://zapodaj.net/17d71a5286ba7.jpg.html
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#2

Post autor: piotrek1474 »

Oringu w ASO nie kupisz. Musisz dopasować w sklepie motoryzacyjnym. W ASO wszystkie przewody są sprzedawane z nowymi oringami.
Obrazek
alegro661
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 23 cze 15, 18:58
BMW: E46 M52B28TU
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: MIELEC

#3

Post autor: alegro661 »

oki teraz wiem ze na pewno jest tam nie szczelny oring jak myślisz mam wentylator elektryczny powinno udać zdemontować płyte mocującą wraz z zbiorniczkiem bez ściągania chłodnicy i wentylatora?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

zdjecie wentylatora to jedna srubka i jeden kolek do wyciagniecia wiec zaden problem
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
alegro661
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 23 cze 15, 18:58
BMW: E46 M52B28TU
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: MIELEC

#5

Post autor: alegro661 »

Witam szukałem dużo na ten temat i dochodzę do wniosku ze w manualnej skrzyni biegów nie ma tam żadnych oringów, w przeciwienstwie do automatycznej skrzyni biegów, w miejscu łączenia płyty z chłodnicą jeżeli wydaje na się ze tamtędy leci płyn to tylko dlatego ze korek spustowy nie trzyma i optycznie tak to wygląda korek w miejscu w którym dociska oringw chłodnicy jest powyżej łączenia a ponad to ten otwór jest niczym nie zaślepiony w automatycznej skrzyni jest jednak połączenie i oring i musi być szczelne spróbuje to zilustrować
http://zapodaj.net/18a18a3ea12fa.jpg.html
http://zapodaj.net/98d07ecebd39c.jpg.html
http://zapodaj.net/3d3d800518c25.jpg.html
Myślę ze wymiana korka na nowy to załatwi, napisałem bo komuś się może przydać, ja bardzo dużo szukałem czegoś czego prawdopodobnie nie ma.
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#6

Post autor: Mariusz_E46 »

Cieknie u mnie w tym samym miejscu. Ten korek wymieniałem już dwa razy i dalej się poci. Co do łączenia to zabiorę się za to ale dopiero latem.
alegro661
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 23 cze 15, 18:58
BMW: E46 M52B28TU
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: MIELEC

#7

Post autor: alegro661 »

Jeżeli masz manuala to na 100 procent coś z korkiem musi być zreszta bede to robił pod koniec miesiąca to zdam relacje
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”