Nieoryginalny centralny zamek.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Witajcie
Mam w swoim e46 założony z niewiadomych przyczyn nieoryginalny centralny zamek oparty o sterownik RTX KE4, który zaczyna mi świrować, a samo otwarcie auta trwa 5minut. Chciałbym wywalić to dziadostwo i wrócić na oryginalny centralny sterowany z kluczyka zamek oparty na module komfortu. Przerabiał ktoś z was podobny temat? Na co zwrócić uwagę by wszystko fajnie grało? Pozdrawiam
Mam w swoim e46 założony z niewiadomych przyczyn nieoryginalny centralny zamek oparty o sterownik RTX KE4, który zaczyna mi świrować, a samo otwarcie auta trwa 5minut. Chciałbym wywalić to dziadostwo i wrócić na oryginalny centralny sterowany z kluczyka zamek oparty na module komfortu. Przerabiał ktoś z was podobny temat? Na co zwrócić uwagę by wszystko fajnie grało? Pozdrawiam
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Musisz dokładnie przeanalizować jak i co zamontowano wcześniej w aucie, usunąć najlepiej całą tą instalację i podpiąć wszystko jak było seryjnie, więcej info np. tu www.newtis.info
Najgorsze że nie ma pewności co kto założył do auta i jak to podłączył, często po wymianie takiego "alternatywnego" systemu na oryginał możesz mieć niezidentyfikowane problemy bo zależy to od tego jak kto mocno ingerował w oryginalną instalację.
Najgorsze że nie ma pewności co kto założył do auta i jak to podłączył, często po wymianie takiego "alternatywnego" systemu na oryginał możesz mieć niezidentyfikowane problemy bo zależy to od tego jak kto mocno ingerował w oryginalną instalację.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Po analizie tego motłochu który mam zrobiony pod schowkiem doszedłem do wniosku, że zamówię i podepnę po prostu nowy jakiś nieoryginalny zamek tak jak podpięty jest ten, bo powiem szczerze idzie się za głowę złapać. Dzięki za odpowiedz!
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Witam, nie chce otwierać kolejnego tematu, dlatego proszę o pomoc tutaj. Posiadam sterownik Rtx se2 bt. Czy ktoś wie do których kabli się wpiąć kablami białym(impuls zamknij) i biało-czarnym(impuls otwórz)? Załączam zdjęcia, jakosc nie powala, ale jak ktoś to robił to może będzie wiedział. pozdrawiam
Wg. Jakiegoś tam schematu są to piny 13 i 32 lecz niestety nie daje to żadnego efektu. W instrukcji do zamka, sprzedający umieścił info o pinach 4 i 5. Również bez rezultatu.
Podłączam tym schematem
Wg. Jakiegoś tam schematu są to piny 13 i 32 lecz niestety nie daje to żadnego efektu. W instrukcji do zamka, sprzedający umieścił info o pinach 4 i 5. Również bez rezultatu.
Podłączam tym schematem
Ostatnio zmieniony 13 paź 19, 15:36 przez Dewik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Szanowny kolego, podana przez Ciebie strona została przezemnie przewertowana wzdłuż i wszerz, uwierz że gdybym odnalazł odpowiedź na swoje pytania, nie zawracałbym tu nikomu głowy
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Super, skoro znasz strone, przewertowales to w czym problem ?
Nie podales nawet zadnych danych, w domysle wiem ze to e46 (w koncu taka tematyka forum, ale nic mnie juz nie zdziwi). Prawdopowodbnie roznica jesli jakas jest w rocznikach to niewielka bo moduly mozna bylo monowac naprzemienie, ale skoro schematy sa segregowane rocznikami to cos w tym musi byc.
Tu masz rozpiske pinow (tak, znowu ta strona ktora znasz, a jednak... ), a na elektrodzie ktos pisal o 36 i 54
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-320d-lim/Z3RTDbr
Ja bym probowal przez pin 32 zamknij , 51 otworz. Podlaczone przez diode aby nic nie upalic, ale elektrykiem nie jestem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Jak sam wspomniałeś, ile ludzi tyle pomysłów na podłączenie tej centralki. Piny o których wspominasz i o których jest mowa na tej słynnej stronie nie przynoszą żadnego rezultatu. Korzystając z metody podawania sygnału na krótko na kostkę, po podaniu plusa na 17 pin otwiera mi bagażnik, podanie czy to plusa czy minusa na opisane na tej stronie piny nie wywołują żadnego efektu, jedynie na podpiętym module komfortu jestem w stanie otwierac i zamykać auto będąc w środku przyciskiem obok włącznika awaryjnych. Jeśli sądzisz że to ma znaczenie podaje specyfikację auta która już zdążyłeś wklikac w podany przez Ciebie link, nie mam tu żadnych niespodzianek.
BMW E46 320d 2000r. Przedlift, moduł komfortu w wersji LOW.
BMW E46 320d 2000r. Przedlift, moduł komfortu w wersji LOW.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 sty 19, 22:30
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Chce uruchomić centralny zamek oparty na sterowniku Rtx z podłączonym modułem komfortu bez podłączonego raczej by nie poszło
Jednakże na moje rozumowanie i wg. Dołączonej instrukcji, jeśli podam masę/czy też plus, ale tu pdoobno masę) na krótko do odpowiedniego pinu nawet z odpietym modułem, zamek powinien zareagować na podany sygnał. W taki sposób lokalizuje się przewody od sterowania zamkiem w autach bez rozwiązania jak w E46 gdzie jest moduł komfortu a widziałem, że tutaj też to powinno działać na przykładzie E36 i Z3.
Jednakże na moje rozumowanie i wg. Dołączonej instrukcji, jeśli podam masę/czy też plus, ale tu pdoobno masę) na krótko do odpowiedniego pinu nawet z odpietym modułem, zamek powinien zareagować na podany sygnał. W taki sposób lokalizuje się przewody od sterowania zamkiem w autach bez rozwiązania jak w E46 gdzie jest moduł komfortu a widziałem, że tutaj też to powinno działać na przykładzie E36 i Z3.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 3942 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kai91
-
- 3 Odpowiedzi
- 1774 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 12 Odpowiedzi
- 2731 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KarolM54
-
- 1 Odpowiedzi
- 855 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 782 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: potok9797
-
- 0 Odpowiedzi
- 1031 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krystek319
-
- 4 Odpowiedzi
- 1981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 549 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: borysek282
-
- 3 Odpowiedzi
- 3711 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 3475 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112