Niedziałający tempomat

Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#41

Post autor: GUMMISS »

O lipa..... Musi być solidne zabezpieczenie bo to nie był drucik jak włosek, tylko kawałek blaszki wygięty w bok, muszę sprawdzić bezpieczniki czy nic nie jest przepalone. Teraz jak przyjemnie się jeździ, ustawiona prędkość i mam wszystko w pośladkach, koncentruję się tylko na sytuacji na drodze.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1707
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#42

Post autor: kosteg »

To nie tak. Wiele układów w bmw jest zabezpieczonych nie tylko przez bezpieczniki. Sama elektronika jest (jestem za słaby w te klocki) ogarnięta tak, że komp widzi co jest nie teges. Zerknij na rozpiski błędów a znajdziesz w wielu miejscach "zwarcie do masy" "zwarcie do zasilania" - nie mam pojęcia jak to jest zrobione i jak działa, że bezpiecznik jest ok a układ pracuje i nic się nie dzieje ale wiem, że nie są to "głupie rozwiązania". A im młodsza generacja tym więcej układów jest tak monitorowanych. W moim f31 nawet pompka spryskiwaczy jest sprawdzana.

Oczywiście daleki jestem od bagatelizowania tego - to nie tak. Jednak nie zawsze jest to po prostu spalony bezpiecznik i uwalony obwód.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”