nie odpala -lub odpala i po 1sek gaśnie 320d 150KM-filmik

piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#11

Post autor: piotrekla »

odłączyłem przepływomierz i zaczął chodzić dłużej ze 3-4sek i zgasł - a już myślałem qrde bedzie działać :)
pozniej już tylko zaczął odpalać i po 1sek gasł
ale zauważyłem, że tak jakby coś się poprawiło - nie muszę już za każdym razem dłużej trzymać kluczyk żeby pompka pompowała ropy - tylko chwila i łapie
poźniej już podłączyłem przepływomierz i tak samo się zachowywało jak w momencie gdy był odłączony
sądze, że coś drgnęło...
piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#12

Post autor: piotrekla »

zrobiłem przelew wtrysków - wszystko ok - wszystkie wtryski jednakowo
piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#13

Post autor: piotrekla »

znajomy mówi, że tak jakby kompresje tracił
a może łańcuszek rozrządu przeskoczył?
ktoś coś doradzi?
marek23061
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 1 lut 10, 19:14
BMW: 320i e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#14

Post autor: marek23061 »

Błądzisz!!! Od dalszych wskazówek się powstrzymam, ale z ciekawości będę śledził ten temat i twoje "postępy" w dalszym poszukiwaniu USTERKI
piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#15

Post autor: piotrekla »

immo jest ok - sprawdzone

chyba coś z ciśnieniem na listwie - jak poluzuje nakrętkę od przewodu na listwie to nic się nie dzieje - wg mnie powiino być takie ciśnienie że nakrętką by ruszało

sprawdziłem też kompresję na cylindrach - jest słaba - tutaj nie jestem pewien bo średnio wierze swojemu urządzeniu
marek23061
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 1 lut 10, 19:14
BMW: 320i e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#16

Post autor: marek23061 »

Sprawdź kompresję jeszcze na próbie olejowej i porównaj ze wskazaniem "na sucho" jednak ja bym raczej sobie głowy nie zaprzątał kompresjami. Czy kompresje ci pokazuje równą na wszystkich cylindrach czy są różnice? Jak kręcisz rozrusznikiem kopci? Jak załapie tzn. odpali- kopci? Jeśli tak to jaki kolor? Oceń wizualnie stan silnika- mokry, suchy, jak w przewodach dolotowych, w filtrze powietrza?
Z tego co widać na filmiku to silnik jeśli ci odpali to robi to ładnie równo bez zbędnego, nadmiernego "rzucania".Płynnie. Zaskakuje od razu na wszystkie cylindry, więc to wyklucza wyeksploatowanie jednostki. Tak wnioskuje z tego co widać na filmiku. Silnik zużyty zachowuje się inaczej.
Sprawdź jeszcze może paliwo się cofa z pompy a może wcale nie daje lub bardzo słabo...

Cały czas stawiam na usterkę elektroniki- skoro sprawdziłeś immo i na 100% jest ok. to, może sterownik a może coś naprawdę błahego ale raczej elektronika.
mr_andre
Bywalec forum
Posty: 105
Rejestracja: 18 gru 10, 23:43
BMW: E46 M47N
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Żnin

#17

Post autor: mr_andre »

Ja bym obstawiam zapowietrzony układ paliwowy. Sprawdź przewody przelewowe, może pompa paliwa nie wyrabia. Zostaw na noc auto na wzniesieniu przodem w dół i zobacz czy rano odpala. Jak tak oznacza to że gdzieś łapie powietrze. A jak nie zapali obstawiam pompę paliwa.

Wysłane z mojego GT-I9070
Obrazek
piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#18

Post autor: piotrekla »

pompka paliwa daje dobrze paliwo, przez chwilę pompka chodziła i 1litra napompowała

nic nie kopci przy rozruchu
kompresja inna na każdym cylindrze
silnik raczej suchy
EGR był strasznie zawalony syfem
a może jednak silnik do wymiany?
na razie stoi u elektronika -

kilka dni temu sprawdzałem przelew i wszystkie wtryski równo
dziś znowu żadnego ciśnienia na listie - dziwne nie?
karolkos
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 30 maja 13, 18:19
BMW: E 46 320D Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław

#19

Post autor: karolkos »

Sprawdzałeś czy masz wszystkie wtyczki pod kolektorem ssącym podłączone ? Ja sobie kiedyś aplikowałem taki strzał w kolano . Zdejmowałem kolektor i nie wpiąłem wtyczki . Auto odpalało tylko na chwilę i gasło .
piotrekla
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 maja 14, 7:06
BMW: e46
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: wschod

#20

Post autor: piotrekla »

niestety muszę kupić słupek silnika bo nie ma kompresji
ma kolejno 15, 13, 17, 21

teraz pytanie czy mogę kupić jakikolwiek słupek m47 żeby wrzucić swój osprzęt??
czy muszę szukać dokładnie taki sam symbol słupka\\

różnica w cenie jest niestety duża.
są po 1000 i po 3000zł - dużo jest takich słupków z rovera tylko czy będzie wszsytko chodzić??
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”