Nie odpala , błędów brak
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecinek
Nie odpala , błędów brak
Witam
Streszczę historię swojego problemu
W poniedziałek moja kobieta pojechała do pracy , wszystko było ok , po pracy odpaliła auto i zaczęła odsnierzać ( dodam że był wtedy silny mróz i wiatr ) auto popracowali niecała minutę i zgasło.
Pojechałem od razu z kumplem ,sprawdzić o co chodzi.
Nie dało się go odpalić na pb jak i awaryjnie na gazie.
Kolejnego dnia ,trochę się ociepliło, znów pojechaliśmy ,ale niestety nic to nie dało ( wrzątek z termosu na parownik tez nie pomógł )
Nie daleko jest warsztat mechaniczny/ wulkanizacja jakieś 500m
Tak więc tam podholowaliśmy auto z kumplem
Na następny dzień mechanik wymienił ( w sumie musiał)
Akumulator- bo tamten zdechł , a że był to jakiś chińczyk , to nawet ładować się nie chciał
Świece - bo też dawno nie wymieniałem , a przy LPG powinno się to robić co 15 tyś
Filtr paliwa- przyznaje że nigdy go nie wymieniałem , a auto mam 2 lata ( z filtra leciała dosłownie czarna smoła )
Olej - uznał że wygląda jak kawa z mlekiem , fakt, ale to nie upg tylko niedogrzany silnik ( robi ok 5 km dziennie )
No i tak przy okazji tłumik , bo był walnięty
Auto było podpięte pod jego dwa komputery , i zero błędów , mało tego, pojechał po gościa ,który u nas robi tylko BMW , i na jego kompie też 0 błędów
Wieczorem go odpalił , ale obroty miał nierówne
Dzisiaj rano odpalił go, ale pracował na 3 gary
Wpadłem do niego,już nie chciał odpalić , pokazał mi to wszystko , i stwierdziliśmy że to może być pompa paliwa
Miałem w domu stara , która chodzi , ale wydaje dzwieki wielorybów
Tak więc dałem mu ją , i jeszcze nie mam żadnego info
Myślę czy czasami jakiś wtrysk sie nie zalepił tym syfem z filtra paliwa
Macie jakieś pomysły ?
Dodam tylko że auto to E46 , 316i polift , czyli jak się nie mylę n42
Dzięki za każdą pomoc
Streszczę historię swojego problemu
W poniedziałek moja kobieta pojechała do pracy , wszystko było ok , po pracy odpaliła auto i zaczęła odsnierzać ( dodam że był wtedy silny mróz i wiatr ) auto popracowali niecała minutę i zgasło.
Pojechałem od razu z kumplem ,sprawdzić o co chodzi.
Nie dało się go odpalić na pb jak i awaryjnie na gazie.
Kolejnego dnia ,trochę się ociepliło, znów pojechaliśmy ,ale niestety nic to nie dało ( wrzątek z termosu na parownik tez nie pomógł )
Nie daleko jest warsztat mechaniczny/ wulkanizacja jakieś 500m
Tak więc tam podholowaliśmy auto z kumplem
Na następny dzień mechanik wymienił ( w sumie musiał)
Akumulator- bo tamten zdechł , a że był to jakiś chińczyk , to nawet ładować się nie chciał
Świece - bo też dawno nie wymieniałem , a przy LPG powinno się to robić co 15 tyś
Filtr paliwa- przyznaje że nigdy go nie wymieniałem , a auto mam 2 lata ( z filtra leciała dosłownie czarna smoła )
Olej - uznał że wygląda jak kawa z mlekiem , fakt, ale to nie upg tylko niedogrzany silnik ( robi ok 5 km dziennie )
No i tak przy okazji tłumik , bo był walnięty
Auto było podpięte pod jego dwa komputery , i zero błędów , mało tego, pojechał po gościa ,który u nas robi tylko BMW , i na jego kompie też 0 błędów
Wieczorem go odpalił , ale obroty miał nierówne
Dzisiaj rano odpalił go, ale pracował na 3 gary
Wpadłem do niego,już nie chciał odpalić , pokazał mi to wszystko , i stwierdziliśmy że to może być pompa paliwa
Miałem w domu stara , która chodzi , ale wydaje dzwieki wielorybów
Tak więc dałem mu ją , i jeszcze nie mam żadnego info
Myślę czy czasami jakiś wtrysk sie nie zalepił tym syfem z filtra paliwa
Macie jakieś pomysły ?
Dodam tylko że auto to E46 , 316i polift , czyli jak się nie mylę n42
Dzięki za każdą pomoc
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 lut 21, 5:27
- BMW: 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: tczew
- VIN: 2131211
Kolego sprawdz czujnik połozenia wału. Własnie walcze z takimi objawami
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecinek
Ale czy uszkodzony czujnik nie poda kodu błędu ??gruberek1111 pisze: ↑11 lut 21, 8:06 Kolego sprawdz czujnik połozenia wału. Własnie walcze z takimi objawami
Bo też się nad tym zastanawiam
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie zawsze, sprawdź w teście 7.2 w ukrytym menu czy podczas próby odpalenia widać ruch obrotów silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecinek
Czyli jak dobrze zrozumiałem trzeba wejść w test 19, dać na on , poczym dać test 7.2 i w czasie odpalania ( kręcenia rozrusznikiem) obrotomierz musi pokazać jakieś wartości ??maniek21112 pisze: ↑11 lut 21, 11:57 Nie zawsze, sprawdź w teście 7.2 w ukrytym menu czy podczas próby odpalenia widać ruch obrotów silnika.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9848
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Skoro nie odpala awaryjnie na lpg to nie, trzeba zainteresować się rozrządem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecinek
Tylko że mechanik mowil że go odpalił, pochodził trochę, następnego dnia tylko na 3 cylindry , a później już wcale.maniek21112 pisze: ↑14 lut 21, 9:28 Skoro nie odpala awaryjnie na lpg to nie, trzeba zainteresować się rozrządem.
Zastanawiam się czy na pewno go odpalił , i czy rozrząd by się przestawił na jałowych obrotach , bez żadnych oznak .
Auto przestawiłem do speca , za ok 1,5 tygodnia do niego zajrzy , to zobaczymy.
Orientacyjnie jaki jest koszt naprawy rozrządu ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post