NIE MA STALEGO PRZYSPIESZENIA 2,0D
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 paź 09, 18:07
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: ustka
WITAM BORYKAM SIE Z PROBLEMEM MOCY W BMW E46 2,0D 12,2000R PROBLEM TKWI W UCIEKAJĄCYM GDZIES CISNIENIU W CALYM DOLOCIE POWIETRZA OD TURBO DO EGR PRZY KOLEKTORZE SSACYM.KOLEKTOR SSACY WYCZYSCILEM CZUJNIK DOLADOWANIA PRZY NIM TEZ,EGR CZYSTY,PRZEPLYWKA WYMIENIONA,UKLAD DOLOTOWY SZCZELNY,WEZE PODCISNIENIA WYMIENIONE ,SPRAWDZONE TURBO POD KATEM PRACY POPRAWNE,SMOCHODZIKIEM BYLEM NA CHAMOWNI V-TECH POMORZE TAM SIE OKAZALO ZE JAK TURBO LADUJE SMOCHOD NA POCZATKU IDZIE POZNIEJ SPADA MOC O OK 50% I ZNOWU IDZIE I ZNOWU SPADA MOC I TAK DO ZMIANY BIEGU .NIE MA TEGO CIAGLEGO PRZYSPIESZENI NA EKONOMIZERZE NA 4 BIEGU WSKAZOWKA DOCHODZI MAX DO 16 I WIDAC PRZY SPADKU MOCY JAK SIE COFA Z 16 NA 14 DOLADOWANIE JEST WSZEDZIE OK SAMOCHOD NIE WCHODZI W TYM CZASIE W TRYB AWARYJNY WIADOMO ZE NIE PRZELADOWYWUJE TYLKO DOBRZE DAJE CISNIENIE. MOZE MIAL JUZ KOTOS PODOBNY PROBLEM POMOCY
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność