Negatyw e46 (styling95)
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 21, 11:06
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Parczew
- VIN: PA72547
Witam wszystkich
Panowie i Panie
Udalo mi sie wepchnac styling 95 do e46,zeby kola nie ocieraly musialem zrobic delikatny negatyw,tyl 2,5 stopnia przod 1,5
I mam pytanie do wszystkich ktorzy lataja na negatywach,na jakim negatywie(stopniach pochylenia) auto bedzie sie prowadzilo w miare normalnie,a od ilu to juz droga przez meke,przod i tył
Z gory dzieki wszystkim za pomoc
Panowie i Panie
Udalo mi sie wepchnac styling 95 do e46,zeby kola nie ocieraly musialem zrobic delikatny negatyw,tyl 2,5 stopnia przod 1,5
I mam pytanie do wszystkich ktorzy lataja na negatywach,na jakim negatywie(stopniach pochylenia) auto bedzie sie prowadzilo w miare normalnie,a od ilu to juz droga przez meke,przod i tył
Z gory dzieki wszystkim za pomoc
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Na kazdym (oczywiscie bez przesady) pod warunkiem poprawnie ustawionej zbieznosci.
Zeby ustawic taka zbieznosc musi byc ktos ogarniety, a nie Janek ustawiajacy wg. danych w programie.
Zeby ustawic taka zbieznosc musi byc ktos ogarniety, a nie Janek ustawiajacy wg. danych w programie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 21, 11:06
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Parczew
- VIN: PA72547
Tak tak,ja rozumiem,ze trzeba kogos kto sie zna,czesto jest tak ze msjac maszyny nie potrafia,a gosc ktory czai baze zrobi to lampeczkami.
Interesuje mnie tylko czy przy negatywie nie bedzie ciagania autem na nieruwnosciach?i chyba zbieznosc to na fabrycznych katach a dopiero pozniej negatywy robic
Interesuje mnie tylko czy przy negatywie nie bedzie ciagania autem na nieruwnosciach?i chyba zbieznosc to na fabrycznych katach a dopiero pozniej negatywy robic
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Najpierw negatyw, jesli jest gwint to ustaw wysokosc zawieszenia, a na koniec zbieznosc. Zbieznosc zmienia sie w zaleznosci od kata pochylenia kol, a kat m.in. od zmiany wysykosci zawieszenia.
Takie negatywy sa powiedzmy normalne, nie powinno wplywac na noszenie auta jesli tuleje zawieszenia sa mocne/sprawne
Takie negatywy sa powiedzmy normalne, nie powinno wplywac na noszenie auta jesli tuleje zawieszenia sa mocne/sprawne
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 lip 21, 11:06
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Parczew
- VIN: PA72547
Super
Dzieki wielkie
A jakies dobre dane dotyczace zbieznosci 330d turasa,gdzie znajde?
Jakie katy i jaka zbieznosc,bo ciezko znalezc
Bede wdzieczny za podpowiedz
Dzieki wielkie
A jakies dobre dane dotyczace zbieznosci 330d turasa,gdzie znajde?
Jakie katy i jaka zbieznosc,bo ciezko znalezc
Bede wdzieczny za podpowiedz
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 3607 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos