Naprawa pompy wtryskowej i sterownika
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 wrz 21, 1:02
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Witam pacjent BMW e46 320D 2004r
Auto czasami pali od strzała a czasami się ,,męczy,,
Byłem u mechanika sprawdził, przejechał się i powiedział, ze do naprawy sterownik i pompa wtryskiwaczy niestety oni się tym nie zajmują.
Może na forum znajdzie się osoba z okolic Warszawy która by to ogarnęła?
Auto czasami pali od strzała a czasami się ,,męczy,,
Byłem u mechanika sprawdził, przejechał się i powiedział, ze do naprawy sterownik i pompa wtryskiwaczy niestety oni się tym nie zajmują.
Może na forum znajdzie się osoba z okolic Warszawy która by to ogarnęła?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jaki sterownik? Jaka pompa? Mechanikowi silniki się pomyliły, znajdź kogoś kto go zdiagnozuje a nie przejedzie się tylko.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 wrz 21, 1:02
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Po swiętach będę wysyłał sterownik do firmy, która go zdiagnozuje i ewentualnie naprawi. Wszystko wskazuje ze w tym siedzi problem, nie wiem jak z pompą bo dużo się cenią za regeneracjemaniek21112 pisze: ↑19 paź 21, 8:13 Jaki sterownik? Jaka pompa? Mechanikowi silniki się pomyliły, znajdź kogoś kto go zdiagnozuje a nie przejedzie się tylko.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Nie czytasz tego co maniek21112 napisał czy masz złe auto w stopce?
M47n jaki był montowany w e46 320d w 2004 jest na CR a nie wadliwej pompie vp44. Tu nie ma wadliwego sterownika i wycierającej się pompy. Uciekaj od tego mechanika albo doprecyzuj o jaki silnik chodzi...
M47n jaki był montowany w e46 320d w 2004 jest na CR a nie wadliwej pompie vp44. Tu nie ma wadliwego sterownika i wycierającej się pompy. Uciekaj od tego mechanika albo doprecyzuj o jaki silnik chodzi...
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 wrz 21, 1:02
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Dobra spojrzałem na to jeszcze raz i czaje, w takim razie co jest przyczyną tego ze na rozgrzanym silniku na biegu jałowym falują obroty(800-1000) i auto czasami trzeba długo krecic żeby odpaliło(to tez na rozgrzanym) dodam ze samochód bardzo dobrze sie zbiera. BMW jest z koncówki 2004r chyba z grudniakosteg pisze: ↑20 paź 21, 1:15 Nie czytasz tego co maniek21112 napisał czy masz złe auto w stopce?
M47n jaki był montowany w e46 320d w 2004 jest na CR a nie wadliwej pompie vp44. Tu nie ma wadliwego sterownika i wycierającej się pompy. Uciekaj od tego mechanika albo doprecyzuj o jaki silnik chodzi...
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 wrz 21, 1:02
- BMW: E46 320D
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Zdiagnozowane
4212 Obwód pradowy swiecy zaworowej cylindra 1 (nieciagły)
4207 Sonda lambda
4b10 Wartosc wygladzenia pracy silnika (nieciagly)
4b11 Wartosc wygladzenia pracy silnika (nieciagly)
3F40 Czujnik cisnienia paliwa
Takie błędy pokazał program.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Spalona świeca na 1 cylindrze lub uszkodzona ścieżka w sterowniku świec.
Sonda do wymiany.
Te dwa błędy informują o korekcji na cylindrach, która przekracza normę w obie strony (na + i -).
Sprawdź wtyczkę i wiązkę czujnika.
Zrób test przelewowy (problem z rozruchem na ciepłym) i sprawdź korekcje na zimnym i rozgrzanym silniku oraz podczas jazdy aby wytypować wtryskiwacz/wtryskiwacze do wymiany.
Sonda do wymiany.
Te dwa błędy informują o korekcji na cylindrach, która przekracza normę w obie strony (na + i -).
Sprawdź wtyczkę i wiązkę czujnika.
Zrób test przelewowy (problem z rozruchem na ciepłym) i sprawdź korekcje na zimnym i rozgrzanym silniku oraz podczas jazdy aby wytypować wtryskiwacz/wtryskiwacze do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lis 21, 22:45
- BMW: E46 320d 136 KM
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Trójmiasto
- VIN: PE68444
Witam wszystkich ,jestem tutaj nowy ,jednak forum i mnóstwo tematów jest mi znanych ,bliskich i przeczytanych tysiąca razy.
Przede wszystkim dziękuję Wam, poniewaz niejednokrotnie ,dzieki informacjom znalezionym na tym forum ,udalo mi sie rozwiazac wiele problemow ,oraz liznac nieco wiedzy o tych autkach.
Do rzeczy.
Auto
bmw e46
320d
136KM
2001 rok
Auto po wymianie pompy Wtryskowej, 100 procent sprawnej ,kolega wpadl w poslizg 14.11.2021r - pompa wyjęta z Jego autka.zalozona do mojego bmw , ponieważ moja klekla jakiś czas temu.
Ustawiona ,zamontowana ,kat wtrysku wg.INPA pokrywał się z dokładnością do 0.1 stopnia ( udało mi się naprawdę, prawie idealnie :cool2: ) .Autko po wymianie pracowalo idealnie , stało na podjeździe oddalone i było sprzatane przed jazdą ,stało tak około 45 minut ,wszystko idealnie ,cichutko ,żadnych wycieków.
Po tych 45 minutach ja ,ogarnięty, szczęśliwy wsiadam ,wyjeżdżam za bramę, skręcam w lewo podjeżdżam do skrzyżowania i nagle zgasl.
Auta nie da się odpalić Inpa pokazuje dwa błędy
45 Electical immobilisation system (EWS)
Error frequency 50
Not EWS signal avalibe
Error curently not avalibe
Errorcode 2D 04 32 7B 00 12 2D 7A 00 12 2D
66 Control minut dwa EPROM nad configuration
Error frequency 52
Adjustment checksume
Error curently avalaibe
Errorcode 42 50 34 00 2F 12 2D 00 30 12 2D
Nie rozumiem ,czy jest to brak pomiędzy ecu - immo - sterownik pompy wtryskowej
Czy wyspała się elektronika pompy
Jestem w trakcie instalowania programu ISTA + , czy program ten będzie pomocny
Dzięki za zainteresowanie tematem i proszę o pomoc i burze mózgów
Przede wszystkim dziękuję Wam, poniewaz niejednokrotnie ,dzieki informacjom znalezionym na tym forum ,udalo mi sie rozwiazac wiele problemow ,oraz liznac nieco wiedzy o tych autkach.
Do rzeczy.
Auto
bmw e46
320d
136KM
2001 rok
Auto po wymianie pompy Wtryskowej, 100 procent sprawnej ,kolega wpadl w poslizg 14.11.2021r - pompa wyjęta z Jego autka.zalozona do mojego bmw , ponieważ moja klekla jakiś czas temu.
Ustawiona ,zamontowana ,kat wtrysku wg.INPA pokrywał się z dokładnością do 0.1 stopnia ( udało mi się naprawdę, prawie idealnie :cool2: ) .Autko po wymianie pracowalo idealnie , stało na podjeździe oddalone i było sprzatane przed jazdą ,stało tak około 45 minut ,wszystko idealnie ,cichutko ,żadnych wycieków.
Po tych 45 minutach ja ,ogarnięty, szczęśliwy wsiadam ,wyjeżdżam za bramę, skręcam w lewo podjeżdżam do skrzyżowania i nagle zgasl.
Auta nie da się odpalić Inpa pokazuje dwa błędy
45 Electical immobilisation system (EWS)
Error frequency 50
Not EWS signal avalibe
Error curently not avalibe
Errorcode 2D 04 32 7B 00 12 2D 7A 00 12 2D
66 Control minut dwa EPROM nad configuration
Error frequency 52
Adjustment checksume
Error curently avalaibe
Errorcode 42 50 34 00 2F 12 2D 00 30 12 2D
Nie rozumiem ,czy jest to brak pomiędzy ecu - immo - sterownik pompy wtryskowej
Czy wyspała się elektronika pompy
Jestem w trakcie instalowania programu ISTA + , czy program ten będzie pomocny
Dzięki za zainteresowanie tematem i proszę o pomoc i burze mózgów
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10342
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak jak pisałem na innym forum - ista i na oba błędy jest procedura.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 2432 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARIANEK4
-
- 1 Odpowiedzi
- 1320 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DeZ325i
-
- 0 Odpowiedzi
- 2802 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kejrol
-
- 9 Odpowiedzi
- 5244 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 16 Odpowiedzi
- 5366 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 1 Odpowiedzi
- 963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1645 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid2157
-
- 0 Odpowiedzi
- 2827 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 2 Odpowiedzi
- 2784 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Abroad