Napięcie n42b220
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Mielec
A chce podmienić ponieważ dzieje mi się to tylko gdy przyspieszam albo stoję na luzie i naciskam mocniej na gaz
Wczoraj samochód stał przez 30 min i dopóki nie wcisnąłem gazu było wszystko dobrze
I też niepokoi mnie kontrolka EML która zaczęła pojawiać się podczas przekręcania kluczyka na 1 pozycje ale znika po zapaleniu silnika
Wczoraj samochód stał przez 30 min i dopóki nie wcisnąłem gazu było wszystko dobrze
I też niepokoi mnie kontrolka EML która zaczęła pojawiać się podczas przekręcania kluczyka na 1 pozycje ale znika po zapaleniu silnika
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Mielec
Najlepsze w tym wszystkim jest to że dziś zapaliłem wszystko okej przejechałem 30 km bez problemu zgasiłem poszedłem do sklepu wróciłem po 20-30 min problem ten sam, myślę jakoś dojadę bocznymi do domu. Przejechałem chwilę i przy mocniejszym dodaniu gazu znów kontrolka akumulatora obroty jak na filmiku- rozwiązanie chwilowe to sprzęgło i chwilę poczekać. Problem wystąpi tak z 3-6 razy a później samochód chodzi normalnie
Po ponownym uruchomieniu loteria raz chodzi raz nie
Przepustnica podmieniona. Szukam dalej problemu
Po ponownym uruchomieniu loteria raz chodzi raz nie
Przepustnica podmieniona. Szukam dalej problemu
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Mielec
No to tak Panowie i Panie.
Po tym wszystkim poddałem się i oddałem samochód elektrykowi jeden z najlepszych z okolicy. Sprawdził samochód pod kątem elektryki tj. instalacja i alternator
Wszystko jest sprawne i nie uszkodzone. Czyli dalej problem został nie rozwiązany. Ale tak..
Przed wizytą u niego wywaliło mi błąd valvetronika usunąłem i było okej. Rano na następny dzień jadę i znowu wywaliło ten sam błąd. I teraz pytanie się nasuwa czy wina tego może być silniczek valvetronika? Czy to on może wprowadzić samochód w tryb awaryjny okazując to przez "skoki napięcia" ?
Po tym wszystkim poddałem się i oddałem samochód elektrykowi jeden z najlepszych z okolicy. Sprawdził samochód pod kątem elektryki tj. instalacja i alternator
Wszystko jest sprawne i nie uszkodzone. Czyli dalej problem został nie rozwiązany. Ale tak..
Przed wizytą u niego wywaliło mi błąd valvetronika usunąłem i było okej. Rano na następny dzień jadę i znowu wywaliło ten sam błąd. I teraz pytanie się nasuwa czy wina tego może być silniczek valvetronika? Czy to on może wprowadzić samochód w tryb awaryjny okazując to przez "skoki napięcia" ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 0 Odpowiedzi
- 925 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Qbek
-
- 4 Odpowiedzi
- 1693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 5 Odpowiedzi
- 1371 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 1545 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: taldeko
-
- 0 Odpowiedzi
- 1359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek35Ciechocinek
-
- 6 Odpowiedzi
- 1248 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: RichardLahey
-
- 1 Odpowiedzi
- 1661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: taldeko
-
- 2 Odpowiedzi
- 1267 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 7 Odpowiedzi
- 2497 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg