Napięcie n42b220

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
14seba15
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

#21

Post autor: 14seba15 »

A chce podmienić ponieważ dzieje mi się to tylko gdy przyspieszam albo stoję na luzie i naciskam mocniej na gaz
Wczoraj samochód stał przez 30 min i dopóki nie wcisnąłem gazu było wszystko dobrze

I też niepokoi mnie kontrolka EML która zaczęła pojawiać się podczas przekręcania kluczyka na 1 pozycje ale znika po zapaleniu silnika
14seba15
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

#22

Post autor: 14seba15 »

Najlepsze w tym wszystkim jest to że dziś zapaliłem wszystko okej przejechałem 30 km bez problemu zgasiłem poszedłem do sklepu wróciłem po 20-30 min problem ten sam, myślę jakoś dojadę bocznymi do domu. Przejechałem chwilę i przy mocniejszym dodaniu gazu znów kontrolka akumulatora obroty jak na filmiku- rozwiązanie chwilowe to sprzęgło i chwilę poczekać. Problem wystąpi tak z 3-6 razy a później samochód chodzi normalnie :shock:
Po ponownym uruchomieniu loteria raz chodzi raz nie

Przepustnica podmieniona. Szukam dalej problemu :sorry:
rahdar
Posty: 8
Rejestracja: 22 wrz 20, 12:37
BMW: E46 M54B30 automat
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#23

Post autor: rahdar »

Cześć,
kolego sprawdzałeś klemę plusową?
14seba15
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

#24

Post autor: 14seba15 »

rahdar pisze: 5 lut 21, 14:48 Cześć,
kolego sprawdzałeś klemę plusową?


W jakim sensie ?
Wizualnie sprawdzałem czysta. Masę też sprawdzałem i wszystko okej
14seba15
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

#25

Post autor: 14seba15 »

No to tak Panowie i Panie.
Po tym wszystkim poddałem się i oddałem samochód elektrykowi jeden z najlepszych z okolicy. Sprawdził samochód pod kątem elektryki tj. instalacja i alternator
Wszystko jest sprawne i nie uszkodzone. Czyli dalej problem został nie rozwiązany. Ale tak..
Przed wizytą u niego wywaliło mi błąd valvetronika usunąłem i było okej. Rano na następny dzień jadę i znowu wywaliło ten sam błąd. I teraz pytanie się nasuwa czy wina tego może być silniczek valvetronika? Czy to on może wprowadzić samochód w tryb awaryjny okazując to przez "skoki napięcia" ?
14seba15
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 2 sie 19, 8:42
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec

#26

Post autor: 14seba15 »

Więc tak :Yahoo!:
Winowajcą okazał się silniczek valvetronika. Po wymianie problem znikł
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”