Nadlewki na zimę?

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
Kenior555
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 25 wrz 10, 20:29
BMW: Bmw e46 2.0 Disel Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#1

Post autor: Kenior555 »

Witam.
Może to już oklepany temat i wszędzie go można znależć .Ale mam do was pytanie i prośbę o szczerą pomoc.Chce kupić zimówki do mojej bmki (e46 touring 2.0 disel 150 km)oczytałem sie juz tyle że boli mnie głowa.
Mam kolege który kupił ,,nadlewki,, zimowe i twierdzi że jeżdzi nimi 3-om zime i wszystko jest ok dzisiaj byłem tam gdzie je kupował i gość ma mój rozmiar 205/55 R16 w cenie 170 zł.Twierdzi że sam na takich jezdzi i niczym nie różnią się od zimowych są ciche i wogóle dużo ich sprzedaje i jeszcze niemiał reklamacji.Chciałbym żebyście mi doradzili czy kupic nowe myśle o "Continental ContiWinterContact TS 803 91 H" czy coś innego a może te nadlewki nie będą złe?
bolo2024

#2

Post autor: bolo2024 »

podzielam zdanie sirka nie pakuj sie w jakieś nadlewki , ja wychodze z założenia ze na oponach nie powinno sie oszczędzać bo to tylko one trzymają cie na drodze,wież mi wiem co mówię już raz wyleciałem :oops: oszczędzić możesz na innych rzeczach .pozdrawiam :good: :beer:
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#3

Post autor: Maniek »

A i owszem, tak jak piszą koledzy wyżej, mają 110% racji. Kiedyś jeżdżąc jeszcze motocyklem (szlifierką) nauczyłem się, że opona musi być nowa, nie leżakowana, musi być dobrej jakości a co za tym idzie marki więc też musi kosztować. Nie warto na tym oszczędzać bo one zaraz po hamulcach mają jedno z najważniejszych zadań do spełnienia. Nie raz nie dwa widziałem po rowach leżące same obręcze opony, te nalewane, które po prostu się oderwały - taka robota nie ma kompletnie żadnej jakości i nie daje nam gwarancji czy po wejściu w zakręt z niego wyjdziemy żyjąc. To są ułamki sekundy od rozerwania opony czy też od utraty przyczepności do zakończenia jazdy w najlepszym wypadku w rowie a najgorszym na cmentarzu. Dlatego zastanówcie się dwa a nawet trzy razy zanim kupicie leżakowane opony, które cały rok leżą pod chmurką, działają na nie różne czynniki pogodowe i jeszcze bóg wie jakie i nie oszczedzajcie na oponach. Jeszcze śniegu nie ma, więc jest ok, można powoli odkładać na opony pieniądze, czasem lepiej zrezygnować z piwa ale zabezpieczyć się przed utratą zdrowia / życia na ten trudny okres w roku.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
patrykRR
Bywalec forum
Posty: 36
Rejestracja: 17 paź 10, 14:39
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin

#4

Post autor: patrykRR »

Wszystko zależy od tego jakie przebiegi robisz zimą, bez dwóch zdań opony powinny być nowe. Jednak jeżeli ktoś mało jeździ zimą, to inwestycja w nowe opony średnio się opłaca. Za nalewkami bym się nawet nie rozglądał. Lepiej poszukać opon używanych po 1 czy 2 sezonach, można kupić naprawdę tanio dobrą oponę. Ja za Goodyear UG 7+, w stanie idealnym właśnie po 1 sezonie dałem 600 PLN razem z felgami.
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#5

Post autor: Greg 318 »

nadlewki do "trakcji wolnobieżnej".... zdecydowanie tak,
ale do szybszej jazdy ? =@
OSA BMW

#6

Post autor: OSA BMW »

Wielu nie swiadomych nawet nie wie ze jezdza na nalewkach z Baumarktu za miedza,takie sa tam sprzedawane.Osobiscie polecam markowe opony moga byc takze uzywane jezeli nie sa za stare i z pewnego zrodla.Co do zimowek to od listopada chca wprowadzic nie tylko opony zimowe(M+S) obowiazkowe ,ale jeszcze musza miec znaczek szczytu z platkiem sniegu tak jak w Szwajcari czy chyba Austri
Kenior555
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 25 wrz 10, 20:29
BMW: Bmw e46 2.0 Disel Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#7

Post autor: Kenior555 »

Wielkie dzięki panowie.Powiem szczerze że do tej pory się wahałem ale naprawdę dzięki waszym informacja kupie po prostu nowe.Sirek :Yahoo!: dzięki jak zwykle można na Ciebie liczyć oczywiście bolo2024 8) maniek TDS :) patryk :D Greg 318 i OSA BMW dzięki :friends:
MIKUSZ
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 3 lut 10, 23:29
BMW: 320 D e 46
Rok produkcji: 99
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: OPOLE

#8

Post autor: MIKUSZ »

Nie kombinuj bo wystarczy że masz napęd na tył i to już wystarczające utrudnienie.....w tamtym roku już wyleciałem z drogi i szczęście że była zaspa przed domem ubita i wysoka na metr bo inaczej bym przywalił swoją stroną w żelazny płot!!!Kupuj nówki a jeśli nie to chodzone ale tak żeby bieżnik był jeszcze cacy bo Twoje bezpieczeństwo a w zimę to naprawdę ciężki okres.
bolo2024

#9

Post autor: bolo2024 »

Kenior555 pisze:Wielkie dzięki panowie.Powiem szczerze że do tej pory się wahałem ale naprawdę dzięki waszym informacja kupie po prostu nowe.Sirek :Yahoo!: dzięki jak zwykle można na Ciebie liczyć oczywiście bolo2024 8) maniek TDS :) patryk :D Greg 318 i OSA BMW dzięki :friends:
eee dlaczego sirka wymieniłeś jako pierwszego i jeszcze mu tak ładnie posłodziłeś :cry: :cry: czuje sie teraz taki ,,,, taki samotny i odrzucony :cry:http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I :cry:
OSA BMW

#10

Post autor: OSA BMW »

A Bolo to jajcaz :ROFL: bardzo dobrze ,ze jestes na tym forum :beer: :friends: ,przynajmniej mozna sie posmiac :Yahoo!:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”