[N46b20a] auto swap na [m54b30] manual. Podłączenie wiązki

Bmowicz
Posty: 6
Rejestracja: 26 lip 17, 22:40
BMW: 330Ci cabrio
Rok produkcji: 2003
Państwo: UK
Województwo: ---
Miasto: Cov
VIN: pl93314

#1

Post autor: Bmowicz »

Witam wszystkich. Jestem w trakcie swapowania silnika w mojej e46 cabrio polift z n46b20a z automatyczną skrzynią biegów na m54b30 z manualem. Wszystko ładnie włożyłem, lecz przy podłączaniu wiązki z lekka się zdziwiłem, gdyż nie spodziewałem się, że komputer od 2.0 ma inne wtyczki od kompa 3.0. No i tu zaczęły się schody, gdyż kostka która wychodzi z nadwozia jest do generalnej przeróbki. po zrobieniu schematu, brakuje mi kabli które mam podłączyć pod piny w ms43 tj. Pin nr. (20-Signal Diagnostic module, fuel tank leakage), ( 26-Terminal 15 Fuse F29), (27-Data link MFL Volute spring steering wheel), (30-Signal Diagnostic module, fuel tank leakage Diagnostic module, fuel tank leakage), (32-Signal Diagnostic link TXD Diagnostic connector). Gdy pod pin 26 podpinam zasilanie "na krótko" po przekręceniu kluczyka rozrusznik nawet nie tyka :( Ręce mi już opadają :evil: Przesiedziałem nad tym już z 10 godzin i skończyły mi się pomysły, dlatego proszę poratujcie mnie co zrobić żeby wszystko grało i bucało :roll:
jcvda
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 27 sty 16, 19:26
BMW: E46 M54B30
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Piotrków

#2

Post autor: jcvda »

Znajdź schematy kompa ms43 i Twojego. Ja to robiłem tak że wydrukowałem oby dwa schematy pinout i po kolei laczylem wiązke. Trzeba uważać jest kilka niespodzianek więc koncentracja i będzie śmigać.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”