Witam wszystkich. Jestem w trakcie swapowania silnika w mojej e46 cabrio polift z n46b20a z automatyczną skrzynią biegów na m54b30 z manualem. Wszystko ładnie włożyłem, lecz przy podłączaniu wiązki z lekka się zdziwiłem, gdyż nie spodziewałem się, że komputer od 2.0 ma inne wtyczki od kompa 3.0. No i tu zaczęły się schody, gdyż kostka która wychodzi z nadwozia jest do generalnej przeróbki. po zrobieniu schematu, brakuje mi kabli które mam podłączyć pod piny w ms43 tj. Pin nr. (20-Signal Diagnostic module, fuel tank leakage), ( 26-Terminal 15 Fuse F29), (27-Data link MFL Volute spring steering wheel), (30-Signal Diagnostic module, fuel tank leakage Diagnostic module, fuel tank leakage), (32-Signal Diagnostic link TXD Diagnostic connector). Gdy pod pin 26 podpinam zasilanie "na krótko" po przekręceniu kluczyka rozrusznik nawet nie tyka

Ręce mi już opadają

Przesiedziałem nad tym już z 10 godzin i skończyły mi się pomysły, dlatego proszę poratujcie mnie co zrobić żeby wszystko grało i bucało
