Ostatnio odebrałem auto od mechanika, robiłem standardowy problem N46 czyli klekotanie. O ile wszystko udało się zrobić, Problemem był zawieszający się zespół regulacyjny wałka od strony wydechowej. Profilaktycznie wymieniliśmy też na silniczek Valvetronica. Założyliśmy siłownik firmy NTY. I tu jest pytanie.
Po odebraniu auto śmiga elegancko, ale przy jeździe na wyższych obrotach po pewnym czasie wyskakuje EML. Po sprawdzeniu ISTĄ wywala błąd 2A6B - ograniczenie mocy siłownika.
Co dziwne auto nie traci kompletnie na mocy i nie wpada w tryb awaryjny. Mogę normalnie wykręcić go powyżej 4 tysięcy obrotów i jeździ normalnie. Po ponownym odpaleniu auta EML gaśnie i tak dalej i tak dalej. Po kilku takich przejazdach zapala się Check bez żadnego innego błędu. Czy szukać problemu bezpośrednio w siłowniku czy może być to coś jeszcze innego?
Dodatkowo zauważyłem, że wyrzuca adaptację silniczka. Była robiona wielokrotnie. Słychać, że ustawia się poprawnie, ale nie znika błąd od adaptacji. Wymieniać od razu na oryginał czy ktoś ma jakiś inny pomysł?
