[n46b20 2004] kręci ale odpala kiedy mu się chce
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 23, 11:59
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Siemianowice
Cześć, auto z motorem N46B20. Problem następujący: auto odpala jak mu się chce. Rano jak zimno nie chce palić, jak wrócę do auta po paru godzinach to za 4-5 razem odpali.
Po około 3 próbach odpala się, wkręci do 2000 obrotów i mimo gazu w podłodze to gaśnie. Potem za 5 razem odpala z gazem w podłodze. Jak się wkręci go do 3 tysięcy obrotów to już działa.
-Auto z LPG, na awaryjnym trybie gazu też nie pali.
-Czasami przy dojeżdżaniu do świateł obroty potrafią spaść do 500-600.
-Podczas odpalania test 7.2 pokazuje ok 140 obrotów.
-Auto ma moc po odpaleniu.
-Ostatnio wymieniana pompa paliwa(pod biedronką stanąłem, jak wyszedłem to już nie odpaliłem), przy okazji zjarany przekaźnik od pompy.
Czy ktoś ma jakieś problemy gdzie szukać przyczyny? Dodam, że z silnika cieknie olej w wielu miejscach. Dzisiaj będę dobierał się do czujnika wału korbowego i jak starczy czasu to czujnika wałka rozrządu.
Po około 3 próbach odpala się, wkręci do 2000 obrotów i mimo gazu w podłodze to gaśnie. Potem za 5 razem odpala z gazem w podłodze. Jak się wkręci go do 3 tysięcy obrotów to już działa.
-Auto z LPG, na awaryjnym trybie gazu też nie pali.
-Czasami przy dojeżdżaniu do świateł obroty potrafią spaść do 500-600.
-Podczas odpalania test 7.2 pokazuje ok 140 obrotów.
-Auto ma moc po odpaleniu.
-Ostatnio wymieniana pompa paliwa(pod biedronką stanąłem, jak wyszedłem to już nie odpaliłem), przy okazji zjarany przekaźnik od pompy.
Czy ktoś ma jakieś problemy gdzie szukać przyczyny? Dodam, że z silnika cieknie olej w wielu miejscach. Dzisiaj będę dobierał się do czujnika wału korbowego i jak starczy czasu to czujnika wałka rozrządu.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Błędy jakie są? Nie ma nic od ews?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 23, 11:59
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Siemianowice
Ostatnio błędów brak. Jutro postaram się ponownie zerknąć. Oto filmik z ostatniego odpalania z butem w podłodze:
Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie ale kopnąłem z buta w tą obudowę pod kierownicą i za którymś razem odpalił.
Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie ale kopnąłem z buta w tą obudowę pod kierownicą i za którymś razem odpalił.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 23, 11:59
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Siemianowice
Siemanko, trochę ruszyło się w sprawie. Problem tkwi w układzie paliwowym.
-Na plaka kręci i działa, oczywiście po odcięciu dotrysku plaka gaśnie.
-Listwa paliwowa nie miała ciśnienia
-Pompa działa po podaniu jej 12v, wtedy normalnie auto pali i działa.(Przecięgnięte kable z akusia)
-W kostce od pompy jest napięcie przy kręceniu jednak po wpięciu jej pompa nie działa.
Będziemy sprawdzali niedługo czy da się zasterować pompą przez komputer. Będę nadal informowal was o poczynaniach by problem został dla potomnych.
Błędy, 0140 nieważne bo odłączona była.
-Na plaka kręci i działa, oczywiście po odcięciu dotrysku plaka gaśnie.
-Listwa paliwowa nie miała ciśnienia
-Pompa działa po podaniu jej 12v, wtedy normalnie auto pali i działa.(Przecięgnięte kable z akusia)
-W kostce od pompy jest napięcie przy kręceniu jednak po wpięciu jej pompa nie działa.
Będziemy sprawdzali niedługo czy da się zasterować pompą przez komputer. Będę nadal informowal was o poczynaniach by problem został dla potomnych.
Błędy, 0140 nieważne bo odłączona była.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak błędów brak skoro jest:
2B5D Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik wału korbowego
2B5D Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik wału korbowego
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 mar 23, 11:59
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Siemianowice
Pompa jak na razie działa po tym strzale z liścia. (XD)
Wymieniłem też czujniki położenia wałków rozrządu, praca silnika się poprawiła.(Dodawanie gazu) Czujniki z n42 pasują do n46(na realoem nie pokazywało, że są zmienne)
Koniec tematu, zostawiam dla potomnych info.
Wymieniłem też czujniki położenia wałków rozrządu, praca silnika się poprawiła.(Dodawanie gazu) Czujniki z n42 pasują do n46(na realoem nie pokazywało, że są zmienne)
Koniec tematu, zostawiam dla potomnych info.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2390 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 34 Odpowiedzi
- 23460 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: House
-
- 4 Odpowiedzi
- 2678 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzkrieg
-
- 10 Odpowiedzi
- 1606 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 7262 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 4 Odpowiedzi
- 5194 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: minikski
-
- 0 Odpowiedzi
- 357 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damiannn
-
- 26 Odpowiedzi
- 3813 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 12 Odpowiedzi
- 2949 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Darmiann
-
- 30 Odpowiedzi
- 14926 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando