N42b20 Ubytki oleju (Kapiący olej ..!)
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
N42b20 Ubytki oleju (Kapiący olej ..!)
1.Ile wchodzi oleju do N42B20 ? (4,25 l ? )
2.Od wymiany oleju zrobiłem około 1200km (Olej Motul 8100 X-Clean+ 5W30) i mam pół bagnetu oleju (to raczej nie jest normalne) w czym może tkwić problem ?? (Podejrzewam że może być gdzieś wyciek oleju (uszczelniałem pompe Vacum i robiona była uszczelka pokrywy zaworów) ale to zweryfikuje jeszcze u mechaników )
Jeśli nie ma żadnego wycieku oleju to co to może być czym się zainteresować ? (Wiem że te silniki biorą olej bla bla bla ale z tego co mi się wydaje powinny to być naprawdę niewielkie ilości że od wymiany do wymiany nie powinienem się martwić że oleju nie ma)
2.Od wymiany oleju zrobiłem około 1200km (Olej Motul 8100 X-Clean+ 5W30) i mam pół bagnetu oleju (to raczej nie jest normalne) w czym może tkwić problem ?? (Podejrzewam że może być gdzieś wyciek oleju (uszczelniałem pompe Vacum i robiona była uszczelka pokrywy zaworów) ale to zweryfikuje jeszcze u mechaników )
Jeśli nie ma żadnego wycieku oleju to co to może być czym się zainteresować ? (Wiem że te silniki biorą olej bla bla bla ale z tego co mi się wydaje powinny to być naprawdę niewielkie ilości że od wymiany do wymiany nie powinienem się martwić że oleju nie ma)
Ostatnio zmieniony 15 lis 16, 9:23 przez Palec11, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 12:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Raczej na bank uszczelniacze a kosztuje coś koło chyba tysiaca jeśli się nie mylę i też zależy czy znajdzie,iesz magika który wymieni je bez ściągania głowicy czy ze ściąganiem to wtedy pewnie koszty wzrosną napis pw do kolegi waldek1978 on to przerabiał u siebie .Palec11 pisze:A ile taka wymiana kosztuje może ktoś się orientuje ? Dodam również że chwile po odpaleniu leci biały dym z rury ale jak sinik się rozgrzeje przestaje.
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Jeśli chodzi o idpowiedz na twoje pytanie
Wpisujesz w Google bmw vin
Jako druga pokaże się strona etc.cc. wchodzisz wpisujesz 7 ostatnich znaków z vin i pokaże Ci dokładnie ile płynów wchodzi do czego. Silnik skrzynia układ chłodzenia itd.
Wpisujesz w Google bmw vin
Jako druga pokaże się strona etc.cc. wchodzisz wpisujesz 7 ostatnich znaków z vin i pokaże Ci dokładnie ile płynów wchodzi do czego. Silnik skrzynia układ chłodzenia itd.
- harus
- Bywalec forum
- Posty: 139
- Rejestracja: 13 kwie 14, 10:02
- BMW: E46 316i N42
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Lokalizacja: SJZ
Jaki masz przebieg? Jak będziesz robił uszczelniacze, to warto sprawdzić rozrząd. Ślizgi, łańcuch, napinacz, vanosy, wałek valvetronica. Właściwie, to napinacz powinieneś mimo wszystko wymienić. No chyba, że już wymieniałeś.Palec11 pisze:Ehh czyli widzę czeka mnie kolejna poważna robota przy aucie ... A na co jeszcze zwrócić uwagę ??
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
WKRENTEK77, tak jest, wymieniałem uszczelniacze zaworów bez ściągania głowicy. Uszczelniacze ori to koszt trochę ponad 200 zł, robocizna 1100 zł. Od razu wymieniłem też uszczelkę pokrywy zaworów.WKRENTEK77 pisze:Raczej na bank uszczelniacze a kosztuje coś koło chyba tysiaca jeśli się nie mylę i też zależy czy znajdzie,iesz magika który wymieni je bez ściągania głowicy czy ze ściąganiem to wtedy pewnie koszty wzrosną napis pw do kolegi waldek1978 on to przerabiał u siebie .Palec11 pisze:A ile taka wymiana kosztuje może ktoś się orientuje ? Dodam również że chwile po odpaleniu leci biały dym z rury ale jak sinik się rozgrzeje przestaje.

- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Przebiegu mam na liczniku 205 realny wydaje mi się że z 250 tysięcy wiem że rozrząd był wymieniany kompletny w latach 2002-2010
A tak z ciekawości ile kosztuje kapitalny remont ? Coś mi kumpel wspominał o tym że może się to kapitalnym skończyć (akurat się rozchorował i nie mogę mu auta podstawić żeby zerkną a ja szczerze mówiąc boje się że koszty będą ogromne (myślał bym o przejściu na jakieś R6 ale że mam automat to koszty już kosmiczne bd...
EDIT: NIE PISZ POSTA POD POSTEM!!!
A tak z ciekawości ile kosztuje kapitalny remont ? Coś mi kumpel wspominał o tym że może się to kapitalnym skończyć (akurat się rozchorował i nie mogę mu auta podstawić żeby zerkną a ja szczerze mówiąc boje się że koszty będą ogromne (myślał bym o przejściu na jakieś R6 ale że mam automat to koszty już kosmiczne bd...
EDIT: NIE PISZ POSTA POD POSTEM!!!
-
- Bywalec forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 paź 16, 4:31
- BMW: 316TI N42
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Sierpc
1250zł zapłaciłem za wymianę uszczelniaczy, pierścieni, 2 rolek paska, 1 ślizgu łańcucha i coś tam jeszcze. Zużycie oleju żadne. mechanik stwierdził że 80% spalanego oleju to wina uszczelniaczy bo były w fatalnej kondycji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 2092 Odsłony
-
Ostatni post autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 577 Odsłony
-
Ostatni post autor: tomislav
-
- 11 Odpowiedzi
- 4965 Odsłony
-
Ostatni post autor: pkruszynski
-
- 5 Odpowiedzi
- 1713 Odsłony
-
Ostatni post autor: Adaśko
-
- 9 Odpowiedzi
- 1974 Odsłony
-
Ostatni post autor: bunia23