n42b20 swap na...?

Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#11

Post autor: rafał18 »

Masz tam n46 nie n42...

A drugie sprawa, wymiana uszczelniaczy bez sciagania glowicy to okolo 1200zeta. To ile to kosztuje ze sciaganiem?
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#12

Post autor: mariryb »

rafał18 pisze: Masz tam n46 nie n42...
Też o tym pomyslalem.. jesli siedzi tam n46 to mechanicznie jest tak samo, ale podlaczenie elektryki silnika bardziej skomplikowane. Osobiscie podlaczalem takiego swapa - jeden dzien siedzialem w schematach i z poł dnia w samochodzie podlaczania.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Spectron
Bywalec forum
Posty: 273
Rejestracja: 5 lip 15, 13:12
BMW: E46 318i N42B20
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola

#13

Post autor: Spectron »

Jak robisz bez sciagania to robisz w sumie tak na pol gwizdka. Albo robisz porządnie i wiesz czym jedziesz albo lej 1l/1000km i tlucz dalej....
apogeumz
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 26 lut 17, 14:10
BMW: E46 318Ci
Rok produkcji: 2004
Państwo: Niemcy
Województwo: ---
Miasto: Frankfurt a.M/Tczew

#14

Post autor: apogeumz »

Tak, mam n46 a nie n42 moj blad, nie odbiegajac od tematu bo ze swapa zeszlo na wymiane uszczelniaczy. Ponawiajac pytanie - najprostszy swap z n46b20b jest na...? interesuja mnie silniki 2.2/2.5/2.8
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#15

Post autor: mariryb »

Najprostrzy 2.2 bo ma dyfer na malej glowie i takie samo przelozenie jak n42 (mozliwe ze takie samo jest w n46).
Przy m54b25 dochodzi wlasnie ten dyfer z polosiami, a przy m52b28 dodatkowo pedal gazu na linke.
Co do elektryki to w kazdym bedzie tak samo.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#16

Post autor: konrados94 »

mariryb 2.2 ma dyfer na dużej głowie, jedynie przełożenie 3.38 może sie pokrywać :) ja aktualnie na takim jeżdze, mała głowa była w r6 tylko w przypadku m52tub20

co do swapa to tak jak mariryb napisał, najłatwiej będzie wrzucić silniki poliftowe czyli którykolwiek m54, b22, b25 czy b30 ze względu na instalacje elektryczną karoserii i pedał gazu, napędy tak czy siak trzeba przekładać więc bez różnicy ktora wersja wjedzie.
Z kolei wrzucając silnik przedliftowy m52tu trzeba zmienić pedał elektroniczny na mechaniczny z linką i troche pokombinować z wtyczkami instalacji karoserii
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#17

Post autor: mariryb »

Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
konrados94
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
BMW: 325i EU3
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#18

Post autor: konrados94 »

najwyraźniej były montowane te i te, u mnie z 2.2 była duża głowa zgodna z vinem, przełożenie 3.38 i przekladając na 2.5 cały napęd został z 2.2
http://www.realoem.com/bmw/pl/partxref?id=BD12-EUR-06-2003-E46-BMW-320Ci&mg=33&sg=05&diagId=33_1185&q=33107509780&series=E46
NCS Expert, INPA, potrzebujesz pomocy z samochodem- pisz, chętnie pomogę :beer:
Obrazek
apogeumz
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 26 lut 17, 14:10
BMW: E46 318Ci
Rok produkcji: 2004
Państwo: Niemcy
Województwo: ---
Miasto: Frankfurt a.M/Tczew

#19

Post autor: apogeumz »

a jak by tu wygladal swap na 2.0d/3.0d? troszke zabawy by bylo co :P
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”