N42B20 spalanie stukowe

fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#21

Post autor: fredek »

świece są nowe i cewka na czwartym wymieniona na nową beru , na starych świecach i cewce było tak samo , więc trudno powiedzieć gdzie szukać problemu,a wymiana na chybił trafił to dosyć kosztowna zabawa
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#22

Post autor: jaszczomppoziomka »

Jeszcze pytanie jak wtryskiwacz? Może on ma problem?
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#23

Post autor: fredek »

tak też o tym myślałem ale sprawdzę dopiero po świętach jak brat wróci bo ja nie mam inpy a mój testerek raczej nie ogarnie tematu . Podejrzewasz że może się zawieszać lub coś podobnego ? Pasuje go pewnie zamienić z innym cylindrem ale to robota dopiero po nowym roku bo w pracy jestem od 6 do 20 i po powrocie mam zero chęci na grzebanie w aucie
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#24

Post autor: jaszczomppoziomka »

Z mojej skromnej wiedzy. Bo nie wiem skąd to się ma brać tylko na jednym cylindrze. Stuka jak jest lipne paliwo, za duże sprężenie, za późno zapłon. Ale to są powody, że na wszystkich stuka
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#25

Post autor: fredek »

właśnie mnie to zastanawia , wymieniłeś powody przez które może stukać , a ja biorę pod uwagę jeszcze wałek mimośrodowy ,ale jeżeli bym miał za niego się brać to prędzej zmienię na inne bmw i nie będę się zastanawiał . Coraz częściej myślę że ten silnik to wynalazek jakich mało , a do tego jak dziś załączyłem klimę to coś w aucie buczy jakby turbo się kończyło (albo brak czynnika chłodzącego ,albo sprężarka wydaje ostatnie tchnienie)
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#26

Post autor: jaszczomppoziomka »

Cóż co mam rzec... Tak bywa w życiu, ja niestety nie pomogę...
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#27

Post autor: fredek »

ogólnie jestem zadowolony z auta i temat spalania chciałbym rozwiązać dla wiedzy innych , tak po prostu.
A co do klimy to idzie zima , więc ją nabiję i zobaczymy ,sprężarka to 200pln oczywiście używana , ale łatwiej ją znaleźć niż sprawną dodatkową pompę wody w moim rejonie)))
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#28

Post autor: rysiektr »

Walek mimośrodowy moim zdaniem dawalby inne objawy. Samochod by nie rowno pracowal źle przyspieszal. Tutaj oprócz tego że na kompie pokazuje Ci jakis parametr z kosmosu to nic sie nie dzieje.
fredek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
BMW: brak w trakcie poszukiwań
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: OSTROWIEC

#29

Post autor: fredek »

witam ponownie , niestety nic nowego nie wniosę do tematu bo w kompie brata padła karta graficzna i poszedł do śmietnika więc jak tylko będę miał dostęp do inpy to wrzucę parametry pracy na forum , dziękuję zainteresowanym za wytrwałość
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”