N42b20 Odma wyciek
-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
N42b20 Odma wyciek
Hej, zauważyłem że pod dolnym wężem odmy jest mokro a pod autem zostawiam zawsze kapkę oleju. Odmę wymieniałem w styczniu razem z 2 przewodami. Czy kapanie stamtąd może powodować zapach palonego oleju chwile po uruchomieniu silnika? Wymieniałem uszczelkę pokrywy 2 razy więc myślę że to raczej nie tam. Plama robi się mniej więcej po środku..
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2160
- Rejestracja: 14 lip 15, 6:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Tlen: jarando
- Gender:
Sprawdź czy nie cieknie Ci spod vakupompy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 sie 16, 9:51
- BMW: 318i, 2.0
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ostrołęka
Nie ma szans żeby z odmy leciało na kolektor wydechowy. Tak jak napisałeś - to nie ta strona.
A czoło silnika suche?
Mówiąc dolny wąż odmy masz na myśli ten, który trafia do rurki bagnetu?
Myślę, zapach palonego oleju raczej nie ma związku z plamą.
Ten zapach to czujesz w kabinie i tylko chwilę po odpaleniu?
A czoło silnika suche?
Mówiąc dolny wąż odmy masz na myśli ten, który trafia do rurki bagnetu?
Myślę, zapach palonego oleju raczej nie ma związku z plamą.
Ten zapach to czujesz w kabinie i tylko chwilę po odpaleniu?
Twój mechanik Cię okłamuje 

-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
dokładnie tak, tylko po odpaleniu, później już nic, mogę zrobić 200 km i nic nie czuć.
To nie mam pojęcia skąd może to jeszcze cieknąć..
z przodu wszystko suche, dolny wąż to mam na myśli ten co idzie w dół bezpośrednio do odmy, ciężko mi dojrzeć dokąd dokładnie on idzie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Może mam za duże ciśnienie w silniku i wywala olej uszczelkami?
Co jeszcze odpowiada za ciśnienie oprócz odmy?
Jeszcze jedno pytanie. Na początku roku wywaliło checka, sprawdziłem, sonda. Skasowałem, zrobiłem adaptację i już bład nie wysokczył, do dzis.
Podejrzewam znów sondę, muszę tylko się upewnić i podpiąć pod kompa. Wyczytałem że to może być też nieszczelność.
Na jakim odcinku to może dotyczyć? Dolot i przepływka to wiem. Jeśli na odmie jest nieszczelność to też może wywalić błędem sondy?
Auto jeździ normalnie, spalanie na komputerze pokazuje w mieście ok 9,5 litra.
A i czuje delikatne drgania na plecach, nie wiem czy to może mieć związek..
Co jeszcze odpowiada za ciśnienie oprócz odmy?
Jeszcze jedno pytanie. Na początku roku wywaliło checka, sprawdziłem, sonda. Skasowałem, zrobiłem adaptację i już bład nie wysokczył, do dzis.
Podejrzewam znów sondę, muszę tylko się upewnić i podpiąć pod kompa. Wyczytałem że to może być też nieszczelność.
Na jakim odcinku to może dotyczyć? Dolot i przepływka to wiem. Jeśli na odmie jest nieszczelność to też może wywalić błędem sondy?
Auto jeździ normalnie, spalanie na komputerze pokazuje w mieście ok 9,5 litra.
A i czuje delikatne drgania na plecach, nie wiem czy to może mieć związek..
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jaki konkretnie błąd? Nieszczelność odmy i pokrywy zaworów to te same buty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
To tak, ale tak samo jak nieszczelnosc dolotu?maniek21112 pisze: ↑23 kwie 18, 2:33 Jaki konkretnie błąd? Nieszczelność odmy i pokrywy zaworów to te same buty.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9857
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, skutki są takie same.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 76
- Rejestracja: 19 paź 17, 11:01
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Check sam zniknal po przejechaniu 200 km. Zapalil sie po wlaczeniu klimy, chyba cos z mieszanką paliwa nie tak. Jak jest nieszczelnosc i zlapal blad przez to ze sa zwiekszone obroty przy klimatyzacji a wiecej na klimie nie jezdzilem to blad sam znika? Wydawalo mi sie ze trzeba skasowac..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 1 Odpowiedzi
- 1102 Odsłony
-
Ostatni post autor: pixma
-
- 7 Odpowiedzi
- 3233 Odsłony
-
Ostatni post autor: Palec11
-
- 2 Odpowiedzi
- 2678 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrek1474
-
- 2 Odpowiedzi
- 1172 Odsłony
-
Ostatni post autor: piotrek1474
-
- 1 Odpowiedzi
- 1544 Odsłony
-
Ostatni post autor: kosa1061