N42b20. Kręci nie odpala

Awatar użytkownika
Badboy-PL
Bywalec forum
Posty: 106
Rejestracja: 30 lip 16, 8:21
BMW: BMW E46 318I
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Bergen op zoom Holandia

#1

Post autor: Badboy-PL »

#Krecie nie odpala

Siema. Mam problem z swoim n42b20. Auto było dziś na przeglądzie (holenderskie apk) musiałem wymienić przewody hamulców z tylu. Ale przejdę do rzeczy. Odpaliłem auto u mechanika i słyszę w prawym głośniki trzaski jak By gdzieś było zwarcie. Wiec wyłączyłem radio by nic sie nie spalił. Przejechałem 15 km, na światłach lekko opadły mi obroty na silniku i sie wyrównały. i pojechałem na zakupy, zgasiłem auto i wróciłem do niego po 5 minutach. I TU zonk auto nie chce zapalić. Silnik kręci, i czuje jak by nie miał dostawał paliwa,. Wiec podpinam elm327i sprawdzam błędu i pokazał sie jeden "P1031 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - niesprawność kierunku obrotów". Skasowałem go i dupa. Auto nie pali. Po rozmowie z mechanikiem kazał sprawdzić czy jest dawane paliwo na listwę ale niestety po teście butelkowym czyli przewód paliwa wysunięty do butli pompa nie podaje go na wtryski. I teraz nie wiem, czy zdechła pompa w zbiorniku gdzie paliwa było na 380km czy może cos być "czarny scenariusz" padło cos na valvetronicu? No o finał dnia... czekanie na parkingu po lawetę i jazda na lawecie do domu 70km

Odrazu proszę nie dawać hejtu. Tylko o pomocne odpowiedzi. Auto od 4 lat mnie nie zawiodło i nie bylo problemów wcześniej.
Cracked
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 7 gru 19, 15:56
BMW: E46
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Polska

#2

Post autor: Cracked »

Ja miałem podobną sytuację. Normalnie zajechałem do pracy i nie chciał odpalić. U mnie paliło się EML, gdzieś jakiś przewód zasilający (bank 1) się uszkodził. Byłem u mechanika gdzie warsztat afiszował się BMW specjalist i koleś nie wiedział co jest. Dopiero gdybym mu zapłacił godziny robocze to może by znalazł. Może. Udałem się więc do innego warsztatu zajmującego się Japończykami (głównie wyścigowe) no ale zrobili. Jedynie co mi powiedział to, że dużo szukania i problem z przewodami. Nie wiem co jest nie tak z tym silnikiem ale niektórzy polecają n46/n42. Ja to już tyle w nim zrobiłem (a przelatane tylko 160 tys km i wpisy serwisowe do momentu gdy go kupiłem). Jedynie co to odpukac zawieszenia nie ruszałem.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Mega te Wasze aplikacje tłumaczą.
P1031 285A Cyfrowy sterownik silnika: Zmienny napęd zaworów - nadzór siłownika
Do sprawdzenia przekaźnik pod pokrywą skrzynki z dme.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”