N42B20 demontaż kolektora + wymiana odmy
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
Witam wszystkich mógł by ktoś opisać jak zdemontować kolektor i wymontować odmę w silniku N42 ? Jest to trudna praca ? wymaga kanału ? (dodam że odmę chce wymienić z demontażem kolektora odrazu bym uszelki wymienił) Zdjęcia lub filmik by się przydały ... Chciał bym spróbować zrobić to sam ale boję się że nie podołam ktoś jakieś uwagi pomysły ? Fajnie jak by ktoś jakiś filmik i zdjęcia z takiej wymiany mi pokazał ... Na co szczególnie trzeba uważać przy takiej wymianie ?
PS wiem że sporo jest ogólnikowych opisów ja bym chciał więcej szczegółów jakieś uwagi odnośnie tego na co uważać i w końcu żeby ktoś z doświadczeniem mi powiedział czy laik sobie z tym poradzi ?
PS wiem że sporo jest ogólnikowych opisów ja bym chciał więcej szczegółów jakieś uwagi odnośnie tego na co uważać i w końcu żeby ktoś z doświadczeniem mi powiedział czy laik sobie z tym poradzi ?
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Żeby zdemontować kolektor przyda się kanał bo trzeba odkręcić jedna śrubę a dostęp do niej jest kiepski.
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=180512
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=180512
- alb3rt
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
- BMW: E46 316i N46B18 sedan
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Nie trzeba odkręcać korektora.
Po wyjęciu alternatora robi się sporo miejsca i dostęp do odmy jest lepszy.
Trzeba się nakombinować z kluczykiem na torx, ale jest to do zrobienia.
Po wyjęciu alternatora robi się sporo miejsca i dostęp do odmy jest lepszy.
Trzeba się nakombinować z kluczykiem na torx, ale jest to do zrobienia.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210
730280210
- Badboy-PL
- Bywalec forum
- Posty: 106
- Rejestracja: 30 lip 16, 8:21
- BMW: BMW E46 318I
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Bergen op zoom Holandia
Kolektor jest przykrecony 2 srubami torx od spodu. Sam robilem tydzien temu i sie. Troche umeczylem. Poza tym tez trzeba odkrecic pochwe bagnetu od kolektorapiotrek1474 pisze:Żeby zdemontować kolektor przyda się kanał bo trzeba odkręcić jedna śrubę a dostęp do niej jest kiepski.
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=180512
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 23 Odpowiedzi
- 59169 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Transporter
-
- 2 Odpowiedzi
- 541 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Morfju
-
- 18 Odpowiedzi
- 9551 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: apogeumz
-
- 3 Odpowiedzi
- 814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1258 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: abradab38
-
- 1 Odpowiedzi
- 9935 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 1 Odpowiedzi
- 2748 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Xavier
-
- 4 Odpowiedzi
- 4148 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ugasso
-
- 13 Odpowiedzi
- 3939 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 44 Odpowiedzi
- 77004 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5