1. Pierwsze co to pewnie muszę spuścić stary płyn który przewód najlepiej odkręcić ?
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AY71-EUR-03-2002-E46-BMW-318i&diagId=32_1282
2.Przewody które bd wymieniał to przewód nr 1 i przewód nr 3 czy jest tutaj jakaś filozofia ? Po spuszczeniu płynu starczy odkręcić śruby poluzować opaski i wymienić ? Czy jeszcze coś trzeba robić ?
3.Odpowietrzanie układu na czym polega ? Jak już spuszczę stary płyn powymieniam przewody to nalewam płyn wspomagania aby wylał się przez miejsce gdzie go spuszczałem (w celu przepłukania układu) wtedy zamykam układ i leje normalnie płyn do zbiorniczka tak aby było przy "max" daje zapłon (nie odpalam auta) i z otwartym zbiorniczkiem kręcę na przemian max lewo i max prawo ? I układ odpowietrzony ?
4.Jaki najlepiej płyn wspomagania kupić ?
5.Dodam że przewody są używane i chciał bym je jakoś wyczyścić żeby nie były zaklejone niczym czym to umyć aby nie uszkodzić przewodów ?
Wszelkie porady na co uważać jak wyczyścić itd są bardzo mile widziane dodam że chciał bym to wykonać sam nie angażować mechanika a że jestem raczkującym wymieniaczem części to wszelkie uwagi mile widziane

PS: Przewody wymieniam ponieważ moje się pocą i są całe mokre a nie chce żeby był syf na osłonach i silniku
