N42 sprawdzenie parametrów w DIS/INPA

Miejsce na wszelkie gotowe rozwiązania, opisy, instrukcje wymiany, obsługi, konserwacji z dokumentacją zdjęciową itp.
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#1

Post autor: adi3d »

Mam problem z brakiem mocy w silniku n42 2.0 benzyna+gaz

Auto kupione po 2 miesiacach zamontowano gaz. Wszystko hulało przez kolejny miesiac była moc i było ok.
Pojechałem do mechnika wymienic vanosy bo jeden grzechotał i od tego momentu auto straciło moc.
Rorzad był ustawiany u 3 róznych mechaników i jest ok, vanosy sa wymienione na nowe wiec tez sa ok.
wymieniane filtry paliwa, powietrza, przepływka, sondy lambda czujnik wałka bo wydawal sie troche uszkodzony, odma, uszczelki pod kolektorem, uszczelniacze zaworowe i nic nie pomogło aby moc wróciła.



Ostatni mechanik twierdzi ze jest jakaś nieszczelnosc i silnik łapie lewe powietrze. Korekta addtywna ma jakies od 2,6 do 3 gdzie chyba powinno byc 0 lub 1 i tego sie uczepił. Psikane plakiem po silniku i nic to nie dało.
Niedługo bede rozbierac kolektor wydechowy w poszukiwaniu jakiejś nieszczelności.

Kolejna poszlaka to przepustnica, dużo osób twierdzi ze przy sprawnym valvetroniu ona powinna byc otwarta, u mnie nie jest a valvetronic działa. Szukam kogoś kto sprawdzi w DIS czy u niego tez pokazuje parametr otwarcia przepustnicy(pokieruje gdzie to znaleźć)
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#2

Post autor: Palec11 »

Dziwigienki zaworów ktoś sprawdzał? U mnie po wymianie vanosow jakimś cudem jedna wypadła i auto było mocno zamulone mechanik to przez przypadek wyłapal. Jak będziesz czapkę zrzucać to niech tam zajrzy mechanik.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#3

Post autor: adi3d »

Auto nie miało mocy, była robiona wymiana uszczelniaczy zaworowych wiec wszystko trzeba było wyciągnąć. Mysle ze mechanik który zajmuje sie tymi silnikami by to zauważył.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zrób to sam”