N42 PILNIE POMOCY!

adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#11

Post autor: adi3d »

Tu nie chodzi o usterkowość. To zależy od tego jak poprzednicy dbali o serwis silnika
Cracked
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 7 gru 19, 15:56
BMW: E46
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Polska

#12

Post autor: Cracked »

Tylko że są rzeczy typowe dla tego silnika jak odma, wszelkiej maści uszczelki, łańcuch, przepustnica, servo czy valvetronic. Dodamy do tego inne typowe usterki e46 jak rozszczelnienie zbiornika płynu, czasami jakiś wąż strzeli że starości. Jasne dobre traktowanie pomaga przeciągnąć wymiany. Ja mam parę lat ten silnik. Olek full syntetyk co 5-8 tysięcy i cały czas coś pada. :poklon: W sumie koło 10 tysięcy włożyłem w ten silnik. No dobra, odliczamy 1200 bo akurat padło raz sprzęgło.
gr44zer
Posty: 7
Rejestracja: 10 mar 20, 20:18
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#13

Post autor: gr44zer »

Niestety prawda, ale obecnie koszta przejścia na m54b22 są za duże i muszę się na szybko pchać w n42... już w planie mam kupno innego auta z 2.5/2.8, więc ładowanie pieniędzy w te piękną sztukę byłoby bolesne.
N42 a M54 to jakoś dodatkowe 2/2.5tyś, a obecnie jest dość krucho
Cracked
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 7 gru 19, 15:56
BMW: E46
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Polska

#14

Post autor: Cracked »

Kolego powodzenia. Ja też dzialam tylko mam troszkę nowszy szit n46. Szkoda mi budy bo 2006 rok. Ale co zrobisz he he
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”