N42 27DA Alternator Fault BSD

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: Palec11 »

scghost pisze:test 9.0 na zegarach, wczesniej 19 zeby odblokowac

https://www.youtube.com/watch?v=Q-OMHScAlBo&t=312


jak chcesz wymieniac alternator to ja bym sugerowal kupic porzadnie regenerowany, bo uzywki to loteria
najlepiej zapytaj Maćka czy ma do twojego auta
wymiana prosta, wyciagasz stary wkladasz nowy, zadna filozofia, tylko akumulator odepnij

Zrobiłem SCGHOST test zegarów zdjęcie jest zrobione jakieś hm... 30-40 sec po odpaleniu auta (zimne stało cały dzień na dworze)

Obrazek

I co myślisz ładuje ten alternator czy nie ? Czy mam po prostu słaby aku ?? (Kupiony w tamtym roku w zimie)
Jakieś pomysły coś ktoś ? Bo nie wiem czy ryzykować i jechać w trasę ...
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#12

Post autor: scghost »

nie ładuje, ma byc 13.9-14
nawet gdyby akumulator byl slaby i stary to nie ma znaczenia, taka wartosc powinna byc a nie ma
zreszta 11.4 to i tak juz bardzo slabo
gdybys teraz wyjechal w droge to za pare km laweta gwarantowana
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#13

Post autor: Palec11 »

Czyli bezapelacyjnie alternator do wymiany ...
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#14

Post autor: Dzidek90 »

scghost pisze:nie ładuje, ma byc 13.9-14
nawet gdyby akumulator byl slaby i stary to nie ma znaczenia, taka wartosc powinna byc a nie ma
zreszta 11.4 to i tak juz bardzo slabo
gdybys teraz wyjechal w droge to za pare km laweta gwarantowana
Popieram, ostatnio ojciu siadl alternator... przejechal 8km, brat jechal za nim z linka holownicza....
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#15

Post autor: adamusiek »

powinno być 14.4
tyle też miałem po regeneracji
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

Kwestia ile odbiorników prądu jest włączonych :wink: u mnie akurat od przeszło 6 lat utrzymuje się 14,2-14,3 na światłach + nawiew i radio, a jak włączy się grzanie tyłków + ogrzewanie tylnej szyby i np. klimę to nie ma opcji żeby nie spadło. U kolegi oczywiście nie ładuje, ja zacząłbym od sprawdzenia połączeń, skoro była mała powódź, a jak wymieni czy zregeneruje (co polecam) to przy okazji przetrą się styki i nie będzie wiadomo czy na pewno stary umarł. Jak dasz dobry do regeneracji to gwarantuję, że i tak go zregenerują 8) swoją drogą już auto ogarnięte?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#17

Post autor: Palec11 »

Tak auto juz ogarniete wyjazd byl niestety odwolany ale juz 2 przed 12 mialem alternator :)Oddalem do rwgeneracji :) Po wymianie w tescie zegarow mam powyej 14-14,5 Przy swiatlach z ringami i ogrzewaniem i radio :) wiec jest git :) oczywiscie kontrolka aku sie juz nie swieci i bledow na kompie brak :)
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#18

Post autor: Broder »

Oddalea do regeneracji czy wymiany regulatora napiecia?
Przy okazji jaki koszt?
Obrazek
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#19

Post autor: Palec11 »

Wymieniony wirnik łożysko to koło prowadzące pasek i szczotki niecałe 300 zł
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#20

Post autor: Dzidek90 »

Dlaczego regultor napiecia nie zostal wymieniony? Tu jest pytanie i ciekawostka...
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”