[n42 1.8i 143hp] za niskie obroty na ciepłym silniku

isolato

#31

Post autor: isolato »

przy pomiarze kompresji pamiętaj też, żeby wyłączyć przekaźnik pompy paliwa, aby przy kręceniu rozrusznikiem pompa nie dawała dawki
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#32

Post autor: Chudy135 »

Dzisiaj jadąc spokojnie auto samo z siebie szarpnelo i jakby wszystko na chwilę wróciło do normy. Zaczął przyspieszać normalnie i płynnie. Potem wszystko jak wcześniej. A jak wymontowanie odme? Kolektor trzeba zrzucić?
rysiektr
Bywalec forum
Posty: 684
Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
BMW: E46 Touring N42B20A
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#33

Post autor: rysiektr »

niby da się bez zrzucania, mi się nigdy nie chciało kombinować i zawsze zrzucałem
Chudy135
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
BMW: E46 N42 318i
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#34

Post autor: Chudy135 »

Problem dalej nie został rozwiązany... Tym razem podejrzane są wtryski... Pali dużo więcej, nie pali na 4 cylinder czasami jest bardziej zamulony do tego wczoraj zainteresowała mnie niewielka plama prawdopodobnie benzyny pod autem. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak je sprawdzić/przetestować? Nie chce wymieniać na ślepo. Może to tylko jakiś przewód jest pęknięty...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”