Montaż Ringów - Angel eyes Porada

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Awatar użytkownika
Milosz2244
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
BMW: 325i M54 192KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła

#1

Post autor: Milosz2244 »

Planuję na dniach założyć ringi, natomiast zastanawiam się w jaki schemat najlepiej je podłączyć. W internecie widziałem różne sposoby jedni dają jako DRL jedni jako pozycyjne. Jak myślicie jak najlepiej zrobić i jak macie u siebie :D oraz żeby nie było większych problemów typu przegląd, kontrole :lol: . Z drugiej strony czy jest jakiś sprawdzony sposób aby zdjąć (bez połamania :lol: ) listwy te pod lampami z xenonem. Ostatnio próbowałem po bokach bez problemu natomiast ewidentnie pod lampą trzyma je coś a nie ma tam dostępu do zaczepów - jest to polift :D . Z góry dzięki za odp.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

jedyne 100% gwarancja bezproblemowo z policja i przegladem to nie montowac w ogole :lol:

najlepiej wymij cala lampe bo inaczej tylko połamiesz
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#3

Post autor: Grzechu »

Milosz2244 pisze: 8 maja 21, 19:39 Planuję na dniach założyć ringi, natomiast zastanawiam się w jaki schemat najlepiej je podłączyć. W internecie widziałem różne sposoby jedni dają jako DRL jedni jako pozycyjne. Jak myślicie jak najlepiej zrobić i jak macie u siebie :D oraz żeby nie było większych problemów typu przegląd, kontrole :lol: . Z drugiej strony czy jest jakiś sprawdzony sposób aby zdjąć (bez połamania :lol: ) listwy te pod lampami z xenonem. Ostatnio próbowałem po bokach bez problemu natomiast ewidentnie pod lampą trzyma je coś a nie ma tam dostępu do zaczepów - jest to polift :D . Z góry dzięki za odp.
pisz PW. podrzuce Ci parę tipów co do montażu, moge też nagrać jakiś filmik jak to u mnie wygląda i gdzie się wpiąłem do skrzynki koło komputera :)
Awatar użytkownika
Milosz2244
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
BMW: 325i M54 192KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła

#4

Post autor: Milosz2244 »

scghost, Hah to wiadomo :lol: , to mówisz że całą lampę i wyjdzie razem z listwą pod? tam o ile dobrze widziałem to 4 śrubki i do przodu schodzi? (jedna śrubka trochę ciężki dostęp ma, potem chyba ciężko będzie spowrotem nacelować i dokręcić w tym miejscu.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#5

Post autor: kosteg »

Jak masz łapke do tapicerki to możesz nią wyciągnąć dyszę spryskiwacza. łapiesz za wystający element i wypinasz główkę. Uwaga - cały płyn ze zbiornika wypłynie.

Po zdemontowaniu główki spryskiwacza listwę można zdemontować już normalnie wypinając ją po stronie kierunku i grila.

Co do montażu ringów - poza oczywistą radą kolegi scghost, to kwestia na jakie ringi się zdecydujesz. Znakomitą większość cottonów można podpiąć jako 2w1 - pozycje i pseudo DRL. Wybierając inne reszta zależna jest od ich jasności - te mocne jako DRL wypada, te słabsze jako pozycje.
Obrazek
Awatar użytkownika
KucaQ
Bywalec forum
Posty: 320
Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
VIN: PP00711
Płeć:

#6

Post autor: KucaQ »

Milosz2244 pisze: 8 maja 21, 19:39 Jak myślicie jak najlepiej zrobić i jak macie u siebie
Jak najlepiej to już myślę, że Ty zadecydujesz :) Natomiast ja u siebie mam cottony podpięte pod pozycje. Dodatkowo w instalacji ringów podpiąłem stabilizator napięcia na 9V, a dlaczego? Z 2 powodów - pierwsze taki, że MOIM ZDANIEM nawet cottony są za słabe na DRL, oczywiście jest to indywidualna kwestia, ja jednak porównałem widoczność DRL na długich i włączonych cottonów w słoneczny dzień i zdecydowanie DRL na długich jest widoczne, a ringi "giną". Drugi powód natomiast to taki, że są za mocne na światła postojowe. Tak, cottony są za słabe i za mocne jednocześnie, ale podkreślam, że tylko moim zdaniem :)
Kolejna sprawa - chcąc już koniecznie mieć ringi to bardziej legalnym rozwiązaniem jest montaż jako pozycyjne, ale to tez już pozostawiam do indywidualnej weryfikacji. Teoretycznie DRL na drogowych też jest nielegalne.
Milosz2244 pisze: 9 maja 21, 12:58 jedna śrubka trochę ciężki dostęp ma
Nie ma tragedii, klucz na przedłużce i da radę odkręcić i ponownie wkręcić ;)
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#7

Post autor: kosteg »

Wszystkie cottony jekie montowałem u chętnych miały instalację pozwalajaca na ich ściemnienie w pracy jako pozycja i pełne rozjaśnienie do pseudo DRL.

Co do bycia za słabym praktycznie do DRL - jak znakomita większość o podobnym polu powierzchni - bez diody o dużo większej mocy nic więcej się nie osiągnie. A czy to ring czy zakodowane długie - nic u nas legalne nie jest. Własna ocena czy i w jaki sposób chcemy nielegalnie się poruszać po drogach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Milosz2244
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
BMW: 325i M54 192KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła

#8

Post autor: Milosz2244 »

Ok dzięki chłopaki za info, w takim razie będą na pozycyjne :D
Awatar użytkownika
Err
Bywalec forum
Posty: 166
Rejestracja: 26 sie 16, 15:03
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Moje miasto

#9

Post autor: Err »

Chińszczyzna ma czasem słabe styki, uważaj bo dajesz +50 do ryzyka pożaru
Jeżdżę TIR'em, lubię zmieniać biegi :guma:
Awatar użytkownika
Milosz2244
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
BMW: 325i M54 192KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła

#10

Post autor: Milosz2244 »

Err, W takim razie jak Zminimalizywać takie ryzyko, polecasz jakieś konkretne modele ringów?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”