Montaż Ringów - Angel eyes Porada
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
- Milosz2244
- Bywalec forum
- Posty: 53
- Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
- BMW: 325i M54 192KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Piła
Planuję na dniach założyć ringi, natomiast zastanawiam się w jaki schemat najlepiej je podłączyć. W internecie widziałem różne sposoby jedni dają jako DRL jedni jako pozycyjne. Jak myślicie jak najlepiej zrobić i jak macie u siebie oraz żeby nie było większych problemów typu przegląd, kontrole . Z drugiej strony czy jest jakiś sprawdzony sposób aby zdjąć (bez połamania ) listwy te pod lampami z xenonem. Ostatnio próbowałem po bokach bez problemu natomiast ewidentnie pod lampą trzyma je coś a nie ma tam dostępu do zaczepów - jest to polift . Z góry dzięki za odp.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jedyne 100% gwarancja bezproblemowo z policja i przegladem to nie montowac w ogole
najlepiej wymij cala lampe bo inaczej tylko połamiesz
najlepiej wymij cala lampe bo inaczej tylko połamiesz
- Grzechu
- Bywalec forum
- Posty: 132
- Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
pisz PW. podrzuce Ci parę tipów co do montażu, moge też nagrać jakiś filmik jak to u mnie wygląda i gdzie się wpiąłem do skrzynki koło komputeraMilosz2244 pisze: ↑8 maja 21, 19:39 Planuję na dniach założyć ringi, natomiast zastanawiam się w jaki schemat najlepiej je podłączyć. W internecie widziałem różne sposoby jedni dają jako DRL jedni jako pozycyjne. Jak myślicie jak najlepiej zrobić i jak macie u siebie oraz żeby nie było większych problemów typu przegląd, kontrole . Z drugiej strony czy jest jakiś sprawdzony sposób aby zdjąć (bez połamania ) listwy te pod lampami z xenonem. Ostatnio próbowałem po bokach bez problemu natomiast ewidentnie pod lampą trzyma je coś a nie ma tam dostępu do zaczepów - jest to polift . Z góry dzięki za odp.
- Milosz2244
- Bywalec forum
- Posty: 53
- Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
- BMW: 325i M54 192KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Piła
scghost, Hah to wiadomo , to mówisz że całą lampę i wyjdzie razem z listwą pod? tam o ile dobrze widziałem to 4 śrubki i do przodu schodzi? (jedna śrubka trochę ciężki dostęp ma, potem chyba ciężko będzie spowrotem nacelować i dokręcić w tym miejscu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1703
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Jak masz łapke do tapicerki to możesz nią wyciągnąć dyszę spryskiwacza. łapiesz za wystający element i wypinasz główkę. Uwaga - cały płyn ze zbiornika wypłynie.
Po zdemontowaniu główki spryskiwacza listwę można zdemontować już normalnie wypinając ją po stronie kierunku i grila.
Co do montażu ringów - poza oczywistą radą kolegi scghost, to kwestia na jakie ringi się zdecydujesz. Znakomitą większość cottonów można podpiąć jako 2w1 - pozycje i pseudo DRL. Wybierając inne reszta zależna jest od ich jasności - te mocne jako DRL wypada, te słabsze jako pozycje.
Po zdemontowaniu główki spryskiwacza listwę można zdemontować już normalnie wypinając ją po stronie kierunku i grila.
Co do montażu ringów - poza oczywistą radą kolegi scghost, to kwestia na jakie ringi się zdecydujesz. Znakomitą większość cottonów można podpiąć jako 2w1 - pozycje i pseudo DRL. Wybierając inne reszta zależna jest od ich jasności - te mocne jako DRL wypada, te słabsze jako pozycje.
- KucaQ
- Bywalec forum
- Posty: 320
- Rejestracja: 17 sty 20, 13:27
- BMW: E46 320d Touring 2003 + F30 330i 2018
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
- VIN: PP00711
- Płeć:
Jak najlepiej to już myślę, że Ty zadecydujesz Natomiast ja u siebie mam cottony podpięte pod pozycje. Dodatkowo w instalacji ringów podpiąłem stabilizator napięcia na 9V, a dlaczego? Z 2 powodów - pierwsze taki, że MOIM ZDANIEM nawet cottony są za słabe na DRL, oczywiście jest to indywidualna kwestia, ja jednak porównałem widoczność DRL na długich i włączonych cottonów w słoneczny dzień i zdecydowanie DRL na długich jest widoczne, a ringi "giną". Drugi powód natomiast to taki, że są za mocne na światła postojowe. Tak, cottony są za słabe i za mocne jednocześnie, ale podkreślam, że tylko moim zdaniem
Kolejna sprawa - chcąc już koniecznie mieć ringi to bardziej legalnym rozwiązaniem jest montaż jako pozycyjne, ale to tez już pozostawiam do indywidualnej weryfikacji. Teoretycznie DRL na drogowych też jest nielegalne.
Nie ma tragedii, klucz na przedłużce i da radę odkręcić i ponownie wkręcić
-
- Bywalec forum
- Posty: 1703
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Wszystkie cottony jekie montowałem u chętnych miały instalację pozwalajaca na ich ściemnienie w pracy jako pozycja i pełne rozjaśnienie do pseudo DRL.
Co do bycia za słabym praktycznie do DRL - jak znakomita większość o podobnym polu powierzchni - bez diody o dużo większej mocy nic więcej się nie osiągnie. A czy to ring czy zakodowane długie - nic u nas legalne nie jest. Własna ocena czy i w jaki sposób chcemy nielegalnie się poruszać po drogach.
Co do bycia za słabym praktycznie do DRL - jak znakomita większość o podobnym polu powierzchni - bez diody o dużo większej mocy nic więcej się nie osiągnie. A czy to ring czy zakodowane długie - nic u nas legalne nie jest. Własna ocena czy i w jaki sposób chcemy nielegalnie się poruszać po drogach.
- Milosz2244
- Bywalec forum
- Posty: 53
- Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
- BMW: 325i M54 192KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Piła
Ok dzięki chłopaki za info, w takim razie będą na pozycyjne
- Milosz2244
- Bywalec forum
- Posty: 53
- Rejestracja: 10 lis 20, 7:57
- BMW: 325i M54 192KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Piła
Err, W takim razie jak Zminimalizywać takie ryzyko, polecasz jakieś konkretne modele ringów?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 14 Odpowiedzi
- 5670 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 3 Odpowiedzi
- 2725 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ade224
-
- 0 Odpowiedzi
- 1211 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Biemdablju
-
- 3 Odpowiedzi
- 2040 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 22 Odpowiedzi
- 7556 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 6 Odpowiedzi
- 1538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ghuluzmc
-
- 12 Odpowiedzi
- 3644 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 3 Odpowiedzi
- 2311 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 30 Odpowiedzi
- 7135 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 5 Odpowiedzi
- 3092 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman