Modyfikacje M47N

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Lukas 9220
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 24 wrz 17, 13:19
BMW: E46 2.0d 150
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Staszów

#1

Post autor: Lukas 9220 »

Witam Was serdecznie w czasach kornawirusa! :siema:

Mam zamiar troszeczkę zmodyfikować swoje autko. Do tej pory całkowita seria, Euro 3.

Plany:
-sprawdzenie wtrysków na stole probierczym
-zainstalowanie dedykowanego większego intercoller'a od Fmic (już kupiony :) )
-udrożnienie wydechu
-wymiana turbosprężarki z GT1749 na GTB1752V i tutaj mam kilka pytań.
-PRZYSZŁOŚĆ-wymiana wtryskiwaczy na te z modelu 535d o końcówce 219, a nie 216 ;)

Sprężarki o numerze GTB1752V są od różnych modeli, E90, E60, jakieś busy dostawcze. Czy jest w nich jakaś różnica w budowie, czy jest to wszystko to samo? Chodzi mi o fakt, czy mogę do siebie włożyć turbinę z busika np. Master 2.5dci czy tam będzie już co innego? Np. wyjścia, flansze? Tak więc jeżeli ktoś ma pojęcie, to proszę o małą podpowiedź ;)

Pomijam fakt, że będę przerabiać elektroniczne sterowanie na podciśnieniowe (więc gruszkę będę musiał kupić ).
Obecnie będę celował w granice 200-210ps, w przyszłości po zmianie wtrysków i ewentualnym dodanie wtrysku paliwa może 230-240ps.

Zdrówka dla Was wszystkich panowie i panie ;)
Pozdrawiam
Łukasz
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”