Moduł komfortu BMW E46
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 kwie 21, 12:43
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: cieszyn
Witam,
Mam problem z otwieraniem samochodu, z kluczyka zamyka się lecz się nie otwiera, otwierając drzwi ręcznie, otwierają się tylko drzwi kierowcy,
przycisk w środku działa od czasu do czasu.
Wyciągnąłem moduł komfortu i teraz mam pytanie jaki wybrać, na module jest napisane:
GM5RD K-Bus LOW 12V
BMW 61.35-6 923 959
689 667 SHURLOK FT1105-00
HW:1.0 SW:3.0 41 02 00
Na allegro nie znalazłem identycznego modelu więc nie wiem co mam kupić aby było dobre.
Jak później wygląda sytuacja z kodowaniem? Wystarczy tylko zakodować kluczyki wg pewnej sekwencji przycisków?
Mam problem z otwieraniem samochodu, z kluczyka zamyka się lecz się nie otwiera, otwierając drzwi ręcznie, otwierają się tylko drzwi kierowcy,
przycisk w środku działa od czasu do czasu.
Wyciągnąłem moduł komfortu i teraz mam pytanie jaki wybrać, na module jest napisane:
GM5RD K-Bus LOW 12V
BMW 61.35-6 923 959
689 667 SHURLOK FT1105-00
HW:1.0 SW:3.0 41 02 00
Na allegro nie znalazłem identycznego modelu więc nie wiem co mam kupić aby było dobre.
Jak później wygląda sytuacja z kodowaniem? Wystarczy tylko zakodować kluczyki wg pewnej sekwencji przycisków?
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Masz tylko przednie szyby w prądzie. Zatem możesz kupić moduł z dopiskiem low. Ale high też zadziała. Do tego szukaj takiego z HW i SW nie niższym niż Twoje.
Resztę zaprogramujesz. Pilot do zakodowania już w aucie. Tyle
Resztę zaprogramujesz. Pilot do zakodowania już w aucie. Tyle
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Najłatwiej i najszybciej to je naprawić - nie trzeba nawet ich wymieniać. Ludzie szukający jednak całych gm5 zwykle nie są chętni/w stanie podołać temu zadaniu.
Przekaźniki w gm5 ze względu na ich "podwójność" mają małe powierzchnie styków, które z czasem od przepływającego relatywnie dużego prądu i "skokowej" pracy powodującej iskrzenie, najzwyczajniej pokrywają się "nagarem". Wystarczy odrobina cierpliwości, drobny papier ścierny i godzina czasu a wraz z demontażem mamy w pełni sprawny gm5 bez użycia lutownicy.
Przekaźniki w gm5 ze względu na ich "podwójność" mają małe powierzchnie styków, które z czasem od przepływającego relatywnie dużego prądu i "skokowej" pracy powodującej iskrzenie, najzwyczajniej pokrywają się "nagarem". Wystarczy odrobina cierpliwości, drobny papier ścierny i godzina czasu a wraz z demontażem mamy w pełni sprawny gm5 bez użycia lutownicy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 78
- Rejestracja: 14 sie 18, 10:39
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Świecie
U mnie w poprzednim aucie moduł komfortu też się skończył. Próbowałem naprawy ale na nic to się nie zdało. Poszukałem na RealOEM jaki numer pasuje zamiennie i o takim numerze poszukałem. W zasadzie wpiąłem do auta, zakodowalem kluczyki i było po sprawie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 155
- Rejestracja: 24 wrz 16, 15:28
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto:
Ja proponuję kupić na allegro przekaźniki(11zl sztuka) i dać elektronikowi do przelutowania i masz problem z bani. A tak to kupisz używany który zaraz się też zesra + trzeba go pierw zakodować.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1696
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Byle jaki elektronik (a wiele osób szumnie się takowymi nazywa) niestety zapewne uszkodzi ścieżki. Wymiana przekaźników jest bardziej skomplikowana niż się to przeciętnemu "wąchaczowi cyny" wydaje.
Za 11pln są niestety badziewne przekaźniki. Wypada brać te markowe - trochę droższe.
Moim zdaniem naprawa poprzez ich wyczyszczenie jest zawsze najlepszą opcją.
Za 11pln są niestety badziewne przekaźniki. Wypada brać te markowe - trochę droższe.
Moim zdaniem naprawa poprzez ich wyczyszczenie jest zawsze najlepszą opcją.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1864 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mlody1551
-
- 4 Odpowiedzi
- 2600 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 2156 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 15 Odpowiedzi
- 6970 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 5 Odpowiedzi
- 2090 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 3955 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Analogowy13
-
- 16 Odpowiedzi
- 9449 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 1338 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: borysek282
-
- 11 Odpowiedzi
- 2759 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian1012
-
- 4 Odpowiedzi
- 1806 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112