Modernizacja m54b22

w0jta5
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze

#11

Post autor: w0jta5 »

Ole-ks38 pisze: 7 kwie 23, 19:22 Założyłeś cały kolektor z dolotem ? Jest ogóle sens zakładać to
Tak, gdyż nie da się założyć bez dedykowanego (lub rzeźbionego) dolotu ze względu na większe średnice.

Jeśli posiadasz podzespoły, to jasne, że jest sens modyfikacji - samo przełożenie to miła chwila czasu, a zawsze możesz przeprowadzić sobie jakieś testy przyspieszenia/elastyczności dla potwierdzenia przyrostów.
Ole-ks38
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 23, 23:54
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
VIN: Jz45779
Płeć:

#12

Post autor: Ole-ks38 »

Kończę właśnie samochód od blacharki po silnik i środek założyłem do b22 kolektor dise krokowiec przepustnice cały dolot od b30 wtryski od b25 wymieniłem wszystkie węże filtry pompy nie robiłem nic jeszcze w sterowniku.
Po odpaleniu silnik skacze na obrotach przy dodaniu gazu i ruszeniu zdąży się jemu tak jakby przygasić. Ostatnio nawet przy rozgrzanym silniku kiedy dałem gaz w podłogę obroty stanęły na 3.5tys i nic dalej.
Jakieś porady ?
Ostatnio zmieniony 16 lis 23, 9:53 przez Ole-ks38, łącznie zmieniany 1 raz.
w0jta5
Bywalec forum
Posty: 148
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze

#13

Post autor: w0jta5 »

Ole-ks38 pisze: 16 lis 23, 1:49 założyłem do b22 kolektor dise krokowiec przepustnice cały dolot wtryski od b25
M54B22 i M54B25 ma identyczny dolot, wtryski, przepustnice, przepływomierz, zawór wolnych obrotów i disę.

Diagnostyka INPA plus sprawdzenie szczelności dolotu.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Benzyna”