Miga kontrolka ładowania

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#21

Post autor: maniek21112 »

Oryginalny regenerowany regulator? Co to oznacza?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#22

Post autor: Igna 1+ »

Regulator valeo po wymianie szczotek (wlutowaniu na nowe). Kupiłem go na Allegro od gościa co zajmuje się regeneracja naprawa alternatorów i rozruszników. Wybrałem go i wysłałem na sprawdzenie.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#23

Post autor: scghost »

czyli szczotki nowe a diody stare
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#24

Post autor: Igna 1+ »

Tak, a co to do tego ma jeśli są dobre.
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#25

Post autor: Igna 1+ »

I jak zwykle nie wiadomo o co kaman z tą kontrolka, narazie nie chce mi się rozbierać za zimno już kontrolka zapala się od około 3tys i wyzej podejrzewam zwarcie stojana przy tych obrotach siła odrzutowa coś tam robi. Ale z 2 strony jak stojan miałby zwarcie to non stop by coś nie tak było.
Igna 1+
Bywalec forum
Posty: 108
Rejestracja: 11 mar 21, 20:30
BMW: Bmw e83
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki

#26

Post autor: Igna 1+ »

Dziś zdjąłem wtyczkę z alternatora i podałem masę w pin po prawej str na zapłonie, kontrolka zapaliła się akumulatora kiwając kablem kostka paliła się cały czas, po podaniu na grugi pin końcówki próbnika nic na nim nie ma żadnego napięcia próbnik nie palił się, wszystko robiłem na zaplonie. Ponoć na drogim pinie ma być +. To już drugi alternator po wymianie pierścieni i szczotek w regulatorze. W czasie zapalania się kontrolki aku ladowanie cały czas jest 14v 14,2. Co mam jeszcze spr. Bezpieczniki dobre.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”