magiel 318i 2000r a 318d 2004

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
crazydriver
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 14 wrz 10, 15:43
BMW: bmw e46 touring
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: wuwua

#1

Post autor: crazydriver »

Witam, w mojej e46 z 2004 wysypał się magiel. Pytanko mam następujące czy podejdzie mi magiel z 318i z 2000r bo wg real oem różnia się numerami (51717039677 przedlift-32136757651 polift). bo skoro z e36 pasuje bez bólu, to może i tu nie będzie problemu:) z góry dzięki za pomoc pzdr
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#2

Post autor: yampik »

właśnie od tego pasowania od e36 mam pytanie, ponoć nieznacznie ale zmniejsza się promień skrętu kół - co za tym idzie zwiększa się promień zawracania

wie ktoś coś na ten temat ?
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#3

Post autor: Młody90 »

troszke poczytalem po forach i mozna wyczytać ,że magiel pasuje z e36 P&P ale co za tym idzie będzie więcej kręcenia.
Wyżej podałeś numery ale ten z przedlifta jest nie poprawny bo sa to numery scianek bocznych . Ale ponoć przedlift i polift sie czyms roznia.
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#4

Post autor: yampik »

Młody90 pisze:troszke poczytalem po forach i mozna wyczytać ,że magiel pasuje z e36 P&P ale co za tym idzie będzie więcej kręcenia.
Wyżej podałeś numery ale ten z przedlifta jest nie poprawny bo sa to numery scianek bocznych . Ale ponoć przedlift i polift sie czyms roznia.

czemu więcej kręcenia?
ja zrozumiałem że będzie gorszy zakres skrętu?
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#5

Post autor: Młody90 »

mniejszy promien skretu i tym samym większa ilość kręcen ?. Tak to tez rozumiem z innego posta/forum. Duzo osob to pisze ,ale montaz P&P . Wszystko zalezy od tego kto jak bardzo jest wymagajacy i wygodny :wink:
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#6

Post autor: yampik »

ja zrozumiałem że po prostu nie osiągniesz na niej takiego skrętu jak na tej od e46 a nie że będziesz sie musial wiecej nakrecic :F?
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#7

Post autor: Młody90 »

no jakoś tak właśnie :P
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#8

Post autor: yampik »

trzeba wyszukac kgoos kto tak robil i wypytac jak to wyglada w praktyce
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”