m57n chodzi na 5 garach.

Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#11

Post autor: Sikormen94 »

Kolega dał auto do jakiegoś mechanika i po usunięciu błędów chodzi niby ok.

Chciałem usunąć błędy, nie wiem czemu tego nie zrobiłem ehh... byłbym bohaterem.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#12

Post autor: wandii »

MARC pisze:
wandii pisze:Do testu przelewowego przecież nie trzeba wyjmować wtrysków.
Od tego bym zaczął bo to niedrogi i nieinwazyjny test, a dużo powie o stanie wtryskiwaczy.
Skoro auto już nie chodzi na 1 gar to jest z nimi na pewno bardzo źle... Może jest już dziura w tłoku :roll:
Wyjmowac nie trzeba ale tylko wtedy dowie sie wszystkie pompuja identycznie.
Ale test przelewowy polega na podłączeniu menzurek w miejsce przelewu i sprawdzenia ile ropy się tam naleje.
Jeśli któryś wtrysk przeleje więcej to już wiadomo, że jest słaby.

Wyjęcie wtrysków i zawiezienie na stół w celu sprawdzenia rozpylaczy to już jest kilkukrotnie większy koszt, przelewy można przy odrobinie chęci sprawdzić samemu za pomocą strzykawek i wężyków
Sikormen94
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
BMW: e46 316i lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Namyslow

#13

Post autor: Sikormen94 »

A nie czasem na odwrót ?

Ten który przeleje najwięcej do menzurki jest najszczelniejszy, a ten który najmniej to za dużo leje do cylindra ?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#14

Post autor: wandii »

Ten który przeleje najwięcej jest najgorszy. Dopuszczalna różnica między wtryskami to około 30%, jak któryś przeleje więcej to jest do wymiany
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#15

Post autor: MARC »

wandii pisze:
MARC pisze:
wandii pisze:Do testu przelewowego przecież nie trzeba wyjmować wtrysków.
Od tego bym zaczął bo to niedrogi i nieinwazyjny test, a dużo powie o stanie wtryskiwaczy.
Skoro auto już nie chodzi na 1 gar to jest z nimi na pewno bardzo źle... Może jest już dziura w tłoku :roll:
Wyjmowac nie trzeba ale tylko wtedy dowie sie wszystkie pompuja identycznie.
Ale test przelewowy polega na podłączeniu menzurek w miejsce przelewu i sprawdzenia ile ropy się tam naleje.
Jeśli któryś wtrysk przeleje więcej to już wiadomo, że jest słaby.

Wyjęcie wtrysków i zawiezienie na stół w celu sprawdzenia rozpylaczy to już jest kilkukrotnie większy koszt, przelewy można przy odrobinie chęci sprawdzić samemu za pomocą strzykawek i wężyków
Tak, masz rację.
Natomiast by mieć 100% pewność co do wtrysków to ja osobiście zdecydowałbym się na wyjęcie i sprawdzenie jak to ładnie nazwałeś rozpylaczy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”