m57n chodzi na 5 garach.
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
Kolega dał auto do jakiegoś mechanika i po usunięciu błędów chodzi niby ok.
Chciałem usunąć błędy, nie wiem czemu tego nie zrobiłem ehh... byłbym bohaterem.
Chciałem usunąć błędy, nie wiem czemu tego nie zrobiłem ehh... byłbym bohaterem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Ale test przelewowy polega na podłączeniu menzurek w miejsce przelewu i sprawdzenia ile ropy się tam naleje.MARC pisze:Wyjmowac nie trzeba ale tylko wtedy dowie sie wszystkie pompuja identycznie.wandii pisze:Do testu przelewowego przecież nie trzeba wyjmować wtrysków.
Od tego bym zaczął bo to niedrogi i nieinwazyjny test, a dużo powie o stanie wtryskiwaczy.
Skoro auto już nie chodzi na 1 gar to jest z nimi na pewno bardzo źle... Może jest już dziura w tłoku
Jeśli któryś wtrysk przeleje więcej to już wiadomo, że jest słaby.
Wyjęcie wtrysków i zawiezienie na stół w celu sprawdzenia rozpylaczy to już jest kilkukrotnie większy koszt, przelewy można przy odrobinie chęci sprawdzić samemu za pomocą strzykawek i wężyków
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
A nie czasem na odwrót ?
Ten który przeleje najwięcej do menzurki jest najszczelniejszy, a ten który najmniej to za dużo leje do cylindra ?
Ten który przeleje najwięcej do menzurki jest najszczelniejszy, a ten który najmniej to za dużo leje do cylindra ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Tak, masz rację.wandii pisze:Ale test przelewowy polega na podłączeniu menzurek w miejsce przelewu i sprawdzenia ile ropy się tam naleje.MARC pisze:Wyjmowac nie trzeba ale tylko wtedy dowie sie wszystkie pompuja identycznie.wandii pisze:Do testu przelewowego przecież nie trzeba wyjmować wtrysków.
Od tego bym zaczął bo to niedrogi i nieinwazyjny test, a dużo powie o stanie wtryskiwaczy.
Skoro auto już nie chodzi na 1 gar to jest z nimi na pewno bardzo źle... Może jest już dziura w tłoku
Jeśli któryś wtrysk przeleje więcej to już wiadomo, że jest słaby.
Wyjęcie wtrysków i zawiezienie na stół w celu sprawdzenia rozpylaczy to już jest kilkukrotnie większy koszt, przelewy można przy odrobinie chęci sprawdzić samemu za pomocą strzykawek i wężyków
Natomiast by mieć 100% pewność co do wtrysków to ja osobiście zdecydowałbym się na wyjęcie i sprawdzenie jak to ładnie nazwałeś rozpylaczy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1898 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Czarnyy
-
- 15 Odpowiedzi
- 6337 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: turkusowykompot
-
- 5 Odpowiedzi
- 1638 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 1854 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BMWPassion
-
- 6 Odpowiedzi
- 5983 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 630 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 12 Odpowiedzi
- 8382 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: FrytoLudek
-
- 10 Odpowiedzi
- 2622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokoss
-
- 4 Odpowiedzi
- 4381 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 1 Odpowiedzi
- 1566 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112