M57N

Rycpac
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 21, 10:06
BMW: E46 M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pisz
VIN: FX53077

#1

Post autor: Rycpac »

Cześć, mam mały problem z M57N 204KM, problem wygląda następująco, raz na jakiś czas po odpaleniu silnika i ruszeniu (zazwyczaj zimny silnik) w trakcie dodaniu gazu agresywnie (nie pałowanie silnika na zimnym) silnik zaczyna nierówno pracować brak reakcji na gaz oraz niebieski dym z wydechu. Dzieje się to zazwyczaj jak potrzebuje szybko dołączyć się do ruchu, silnik po około 10 sekundach zaczyna pracować równo oraz wraca moc i reakcja na gaz, przy podpięciu komputera turbina ma poprawne doładowanie, a wtryskiwacze były regenerowane dwa lata temu...
Kolektor żeliwny, przewody od turbiny do IC szczelne wymienione uszczelki, Ic z Fmic, EGR wywalony kompletnie, nowe uszczelki pod kolektorem ssącym, klapy usunięte.
:foch: :pb98:
Jakieś sugestie co to możne być?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

A kat jest?
Wyglada jak za duze cisnienie w wydechu
Obrazek
Rycpac
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 21, 10:06
BMW: E46 M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pisz
VIN: FX53077

#3

Post autor: Rycpac »

Tak, są dwa
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#4

Post autor: Broder »

no to tak jak pisalem, wyglada na to ze ktorys sie przytkal, albo rozlecial i blokuje wylot spalin. Radze tak zbyt dlugo nie jezdzic bez sprawdzenia, zeby silnika nie rozsadzic.
Na poczatek mozesz odpiac wydech od turbo i kawalek przetestowac czy pomoglo.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”