[M54b30] złe korekty banku 1 i 2
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
[M54b30] złe korekty banku 1 i 2
Hej, e46 m54b30 z gazem. Mam problem z lewym powietrzem jak na filmikach. Wymieniłem do tej pory dise na febi i sprawdzaiłem dolot pod kątem szczelnosci poprzez wpuszczanie w niego dużej ilości dymu i wypatrywanie gdzie on ucieka. Czynność z dymem powtórzyłem już kilka razy dla pewności, że niczego nie przeoczyłem. Króćce z tyłu kolektora dolotowego raczej są zaślepione. Co mógłbym zrobić żeby to naprawić? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Zaznaczam, że na obu filmikach na końcu wcisnąłem pedał gazu, żeby nie było nie domówień z tak przesadzonym lewym xd
Filmik z obrotów na postoju na gazie:
Filmik z obrotów na postoju na benzynie:
Zaznaczam, że na obu filmikach na końcu wcisnąłem pedał gazu, żeby nie było nie domówień z tak przesadzonym lewym xd
Filmik z obrotów na postoju na gazie:
Filmik z obrotów na postoju na benzynie:
Ostatnio zmieniony 30 mar 23, 11:20 przez pietras999m, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9943
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zaślepki sprawdź fizycznie, zwróć uwagę na o-ring bagnetu, gumy między przepustnicą a przepływomierzem oraz przewody odmy; czasem pokrywa zaworów jest pęknięta. To najczęstsze miejsca nieszczelności.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
Korekty ( ) krótkoterminowe banku 1 i 2 są na -10%. Obstawiam, że może przeplywke trzeba wyczyścić. Co myślisz?maniek21112 pisze: ↑30 mar 23, 6:48 Zaślepki sprawdź fizycznie, zwróć uwagę na o-ring bagnetu, gumy między przepustnicą a przepływomierzem oraz przewody odmy; czasem pokrywa zaworów jest pęknięta. To najczęstsze miejsca nieszczelności.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7066
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
solidne czyszczenie przeplywki juz dawno powinno zostac zrobione, potraktuj to na rowni z wymianą dziurawych gum
nie ma co 'obstawiac' ani sie nad tym zastanawiac
nie ma co 'obstawiac' ani sie nad tym zastanawiac

-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
sprawdziłem i wydaje mi się że są okejmaniek21112 pisze: ↑30 mar 23, 6:48 Zaślepki sprawdź fizycznie, zwróć uwagę na o-ring bagnetu, gumy między przepustnicą a przepływomierzem oraz przewody odmy; czasem pokrywa zaworów jest pęknięta. To najczęstsze miejsca nieszczelności.
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
tutaj korekty na benzynie na 700 obrotach po rozgrzaniu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 21, 20:00
- BMW: e46 coupe 143km n42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Milicz
- VIN: PK60586
Wymieniłem pokrywę zaworów bo była krzywka troszkę plus uszczelniłem tą listwę odmy na kolektorze dolotowym. Sprawdziłem vanosy czy nie mają luzów i wymieniłem uszczelki. Sprawdziłem dolot aż do przepustnicy i przeczyściłem przepływem i krokowy. Silnik lepiej chodzi ale korekty dalej troszkę na plusie tzn wąchają się pomiędzy 2 a 4. Maf przy 700 obr około to 2.7. Nie mam pomysłów co dalej mogę zrobić. Jedyne co to jak odłączałem wtyczkę od odmy która idzie do tej listwy na kolektorze dolotowy to wylało się troszkę oleju z niej.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9943
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Korekty ok, masa powietrza za mała, sterownik jest seryjny? Przepływomierz jest oryginalny?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 3 Odpowiedzi
- 1146 Odsłony
-
Ostatni post autor: sebolubek
-
- 8 Odpowiedzi
- 6953 Odsłony
-
Ostatni post autor: Piasio
-
- 1 Odpowiedzi
- 670 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1506 Odsłony
-
Ostatni post autor: Bambi1306
-
- 17 Odpowiedzi
- 5378 Odsłony
-
Ostatni post autor: kapral861