m54b30 wypadanie zaplonow

karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#11

Post autor: karmaz 13 »

hittin pisze:
karmaz 13 pisze:Może filtr paliwa
na gazie to samo!!
Wiesz co opisałbym ci moją sytacje .ale są tu jacyś nawiedzeni adminy.i mogłbym dostac baty
hittin
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 24 mar 16, 20:10
BMW: e46,e36
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: lodz

#12

Post autor: hittin »

karmaz 13 pisze:
hittin pisze:
karmaz 13 pisze:Może filtr paliwa
na gazie to samo!!
Wiesz co opisałbym ci moją sytacje .ale są tu jacyś nawiedzeni adminy.i mogłbym dostac baty
pisz na pw:)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

Nawiedzeni adminy ?
A po jakiemu to ?
Baty ? Panie to nie jest niewola w kamieniołomie za czasów Rzymian. Tutaj nie ma przymusu fizycznego.

Chętnie poznam Twoją "historię".
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#14

Post autor: Jarando »

Odkopie temata bo miałem praktycznie taki sam problem:
Obrazek

Winowajca:
Zamienione wtyczki sond lambda za katalizatorami.
Przy okazji poszukiwania winowajcy tych błędów, została zregenerowana i uszczelniona DISA, cały dolot od przepływki do przepustnicy, wymieniony silniczek krokowy, założone nowe świece i przepływka.
W końcu czuję że mam M54B30.
Dziękuję mistrzu Demonie.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
kufciak
Posty: 1
Rejestracja: 9 lut 17, 10:27
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#15

Post autor: kufciak »

Jarando pisze:Odkopie temata bo miałem praktycznie taki sam problem:
Obrazek

Winowajca:
Zamienione wtyczki sond lambda za katalizatorami.
Przy okazji poszukiwania winowajcy tych błędów, została zregenerowana i uszczelniona DISA, cały dolot od przepływki do przepustnicy, wymieniony silniczek krokowy, założone nowe świece i przepływka.
W końcu czuję że mam M54B30.
Dziękuję mistrzu Demonie.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jakie mialeś objawy? Ja mam mniej wiecej takie iż trzesie buda i silnik nie pracuje normalnie. Wypadanie zapłonu na 3cim cylindrze. Wszystko przejrzane i nic. Jak odpalam zimny silnik na ssaniu jest ok. Jak obroty spadają do 600 po lekkim nagrzaniu się to na postoju np na światłach zaczyna się jazda i trzesie. Wystarcz zgasić auto i odpalić, lekko dodac gazu i problemu nie ma ale na kolejnych światłach powraca.

Świece, wtryski, disa przejrzane. Żadnych innych błędów w INPIe.

Jakieś sugestie?
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#16

Post autor: Szczurson »

Ja miałem (a w sumie to co jakiś czas mam) podobnie w M52TUB20. Jak się rozgrzał (tzn. skończyło się ssanie) i chodził przez chwilkę bez gazu (na obrotach jałowych) to zaczynał się trząść i potem wypadał zapłon. U mnie pomagało wyłączenie auta na 10 sek (jak krócej, to po uruchomieniu nadal wypadał). Dzięki temu co poczytałem w necie udało mi się potwierdzić, że to wina najprawdopodobniej sond, bo dopiero po 10 sekundach od wyłączenia, komputer resetuje sobie ustawienia co do składu mieszanki i całego tego procesu zapłonu. Może to Cię coś nakieruje. Ew. jakaś nieszczelność w dolocie może?
Ostatnio zmieniony 10 lut 17, 11:30 przez Szczurson, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#17

Post autor: Jarando »

U mnie po swapie na M54B30 od początku był problem z mocą powyżej 2500 obrotów.
Nie wkręcał się podczas jazdy.
Jak pisałem miałem zamienione wtyczki sond lambda za katalizatorami (pomieszane banki 1 i 2).
Po zamianie wtyczek wszystko wróciło do normy.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”