M54B30 Odczyt INPA

er00lek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 24 sty 17, 20:10
BMW: E46 M54B30/E36 M52B28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#1

Post autor: er00lek »

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Sondy uwalone ? Czy ten trzeci błąd może być spowodowany filtrem stożkowym? I czy przy okazji możecie pomóc rozwiązać problemy z INPĄ ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Błędy pojawiają się po wejściu w EWS, zamek centralny oraz ASC. Jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

227 228 to klasyczne błędy przy tym silniku.

Do sprawdzenia nieszczelność w cały układzie dolotowym.

Czy to są błędy powracające po skasowaniu?

Auto po dzwonie ??
er00lek
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 24 sty 17, 20:10
BMW: E46 M54B30/E36 M52B28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin

#3

Post autor: er00lek »

MARC pisze:227 228 to klasyczne błędy przy tym silniku.

Do sprawdzenia nieszczelność w cały układzie dolotowym.

Czy to są błędy powracające po skasowaniu?

Auto po dzwonie ??

Błędy były kasowane i wróciły. Nie wiem czy było po dzwonie, miernikiem lakieru tylko maska ma 500 mikronów reszta 200-220. Czyli to nie koniecznie padnięte sondy ? Bo na Live data w ogóle nie pracują. Ogólnie czy przez to silnik może się dławić ? Na tyle że odłącza mi co chwilę instalacje gazową ? - Czasami przy mocniejszym bucie wszystko jest okej, a czasami wystarczy musknąć pedał gazu i odłącza go. Na benzynie też przerywa. - Jest zamontowany nowy stożek.

EDIT: Czy te błędy mogą powodować zapalenie się Check Engine ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Te błędy mogą powodować check.

Sprawdź ten dolot pod kątem nieszczelności.

Niesprawne sondy mogą powodować większe spalanie, bądź brak mocy, przerywanie... itp. Po prostu zły skład mieszanki.
W razie "W" mam na sprzedaż 2 nowe sondy przed katem do tego silnika.
LucasG
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 17, 1:10
BMW: bmw e60 m54b30
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Swidnica

#5

Post autor: LucasG »

witam jesli byla by mozliwosc prosil bym o sprawdzenie Life data w inpa
Dodaje linka z youtube
pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=S8iq_oqc3k4&feature=youtu.be
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#6

Post autor: Jan5 »

cześć, mam do was pytanie trochę nie związane z tematem. Miałem kiedyś kabel obd ale dałem go komuś bo nie pokazywał wszystkich błędów. Tzn że inpa pokazywała np. wypadanie zapłony na cylindrze 3, a na kompie u diagnosty wypadanie zapłonu i jeszcze np błąd układu paliwowego jakiś tam. Czy inpa pokazuje wam zawsze wszystkie błędy, czy u mnie było coś nie tak? Pytam się bo nie chce mi się już jeździć z każdym check enginie i płacić stówę i myślę, żeby kupić znowu kabel. Tylko dlaczego nie były widoczne wszystkie błędy?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#7

Post autor: scghost »

stówa za podpiecie kompa? %) to po jednej wizycie kabel sie zwraca...
inpa pokazuje bledy z danego modułu ktory sobie akurat wybierasz (np silnik),
jakistam skaner moze pokazac wszystkie naraz + np. te z pamieci 'shadow'
nie ma czegos takiego ze w inpie nie zobaczysz czegos co na innym magicznym zobaczysz

kupuj kabel jak najszybciej
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#8

Post autor: Jan5 »

kupiłem, zobaczymy co będzie
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#9

Post autor: Jan5 »

Kupiłem kabel i na razie tylko złość. Na tej samej konfiguracji działał mi kabel kdan a ten który teraz mam obd2 oczywiście nie chce zadziałać, żeby jeszcze bardziej skomplikować sytuacje okazało się, że nie wykrywa akumulatora i zapłonu.



Poradziłem sobie i wyskakują mi sporadycznie raz na kilkaset km dwa błędy 228 oraz 68, miał ktoś podobny problem?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”