M54B30 Odczyt INPA
-
- Bywalec forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 sty 17, 20:10
- BMW: E46 M54B30/E36 M52B28
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
Sondy uwalone ? Czy ten trzeci błąd może być spowodowany filtrem stożkowym? I czy przy okazji możecie pomóc rozwiązać problemy z INPĄ ?
Błędy pojawiają się po wejściu w EWS, zamek centralny oraz ASC. Jakieś pomysły ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
227 228 to klasyczne błędy przy tym silniku.
Do sprawdzenia nieszczelność w cały układzie dolotowym.
Czy to są błędy powracające po skasowaniu?
Auto po dzwonie ??
Do sprawdzenia nieszczelność w cały układzie dolotowym.
Czy to są błędy powracające po skasowaniu?
Auto po dzwonie ??
-
- Bywalec forum
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 sty 17, 20:10
- BMW: E46 M54B30/E36 M52B28
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
MARC pisze:227 228 to klasyczne błędy przy tym silniku.
Do sprawdzenia nieszczelność w cały układzie dolotowym.
Czy to są błędy powracające po skasowaniu?
Auto po dzwonie ??
Błędy były kasowane i wróciły. Nie wiem czy było po dzwonie, miernikiem lakieru tylko maska ma 500 mikronów reszta 200-220. Czyli to nie koniecznie padnięte sondy ? Bo na Live data w ogóle nie pracują. Ogólnie czy przez to silnik może się dławić ? Na tyle że odłącza mi co chwilę instalacje gazową ? - Czasami przy mocniejszym bucie wszystko jest okej, a czasami wystarczy musknąć pedał gazu i odłącza go. Na benzynie też przerywa. - Jest zamontowany nowy stożek.
EDIT: Czy te błędy mogą powodować zapalenie się Check Engine ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Te błędy mogą powodować check.
Sprawdź ten dolot pod kątem nieszczelności.
Niesprawne sondy mogą powodować większe spalanie, bądź brak mocy, przerywanie... itp. Po prostu zły skład mieszanki.
W razie "W" mam na sprzedaż 2 nowe sondy przed katem do tego silnika.
Sprawdź ten dolot pod kątem nieszczelności.
Niesprawne sondy mogą powodować większe spalanie, bądź brak mocy, przerywanie... itp. Po prostu zły skład mieszanki.
W razie "W" mam na sprzedaż 2 nowe sondy przed katem do tego silnika.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 maja 17, 1:10
- BMW: bmw e60 m54b30
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Swidnica
witam jesli byla by mozliwosc prosil bym o sprawdzenie Life data w inpa
Dodaje linka z youtube
pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=S8iq_oqc3k4&feature=youtu.be
Dodaje linka z youtube
pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=S8iq_oqc3k4&feature=youtu.be
-
- Bywalec forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
- BMW: 330xi
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
cześć, mam do was pytanie trochę nie związane z tematem. Miałem kiedyś kabel obd ale dałem go komuś bo nie pokazywał wszystkich błędów. Tzn że inpa pokazywała np. wypadanie zapłony na cylindrze 3, a na kompie u diagnosty wypadanie zapłonu i jeszcze np błąd układu paliwowego jakiś tam. Czy inpa pokazuje wam zawsze wszystkie błędy, czy u mnie było coś nie tak? Pytam się bo nie chce mi się już jeździć z każdym check enginie i płacić stówę i myślę, żeby kupić znowu kabel. Tylko dlaczego nie były widoczne wszystkie błędy?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
stówa za podpiecie kompa? to po jednej wizycie kabel sie zwraca...
inpa pokazuje bledy z danego modułu ktory sobie akurat wybierasz (np silnik),
jakistam skaner moze pokazac wszystkie naraz + np. te z pamieci 'shadow'
nie ma czegos takiego ze w inpie nie zobaczysz czegos co na innym magicznym zobaczysz
kupuj kabel jak najszybciej
inpa pokazuje bledy z danego modułu ktory sobie akurat wybierasz (np silnik),
jakistam skaner moze pokazac wszystkie naraz + np. te z pamieci 'shadow'
nie ma czegos takiego ze w inpie nie zobaczysz czegos co na innym magicznym zobaczysz
kupuj kabel jak najszybciej
-
- Bywalec forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
- BMW: 330xi
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Kupiłem kabel i na razie tylko złość. Na tej samej konfiguracji działał mi kabel kdan a ten który teraz mam obd2 oczywiście nie chce zadziałać, żeby jeszcze bardziej skomplikować sytuacje okazało się, że nie wykrywa akumulatora i zapłonu.
Poradziłem sobie i wyskakują mi sporadycznie raz na kilkaset km dwa błędy 228 oraz 68, miał ktoś podobny problem?
Poradziłem sobie i wyskakują mi sporadycznie raz na kilkaset km dwa błędy 228 oraz 68, miał ktoś podobny problem?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1602 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 4 Odpowiedzi
- 1724 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: a15g78
-
- 0 Odpowiedzi
- 1080 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kornik
-
- 10 Odpowiedzi
- 3198 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1817 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 8 Odpowiedzi
- 2714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Świeżake46
-
- 5 Odpowiedzi
- 5315 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kemer85
-
- 3 Odpowiedzi
- 962 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 4113 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 1400 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos