Pracuje na 4,5 cylindra, w czasie jazdy szarpie, wolne obroty stabilne ale tak ok 500-600
Na szybko miałem tylko ELM327 i Torque co wypluło
P0313, P0300, P1347, P1349, P0030, P1345, P1353, P1343, P0102 chociaż część z tego to pewno efekt odpinania wtyczek na pracującym silniku, żeby wybadać wypadające zapłony.
INPĘ i kabel dopiero organizuję, żeby treściwiej go podiagnozować.
Czasem też bez dającej się wyłapać prawidłowości pojawia się następujący problem:
W czasie prasy wskazówka od temp płynu chłodzącego leci na max i wtedy auto gaśnie.
Dzieje się tak losowo, gdy auto jest zimne, czasem gdy rozgrzane ale ten max na wskaźniku nie odzwierciedla prawdy, bo auto się nie gotuje.
Wyłączam, przekręcam kluczyk na zapłon i jeśli wskazówka pójdzie na 40 (zimny) lub 90 (ciepły) to mogę odpalać bo zaskoczy.
Jeżeli jednak wskazówka będzie nadal szła na max to nie mam co kręcić bo nie zaskoczy.
Wtedy zdjęcie klemy "przywraca normalność" i można kręcić.
Pytanie też co oprócz EWS tu zostało zrobione w MS43?

Czy jest ktoś z INPĄ w okolicy Skarbka z Gór w Wwie?
Pozdro
Szyja
p.s. jakby ktoś potrzebował to mogę podpowiedzieć w temacie Skydiving