M54B30 - buczenie z okolic kolektora dolotowego.
- nieskazitelny
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 19 mar 16, 15:58
- BMW: E46 330Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Cześć,
dzisiaj prawdopodobnie padła mi pompa paliwa, bo rano trzy razy próbowałem odpalić, za pierwszymi dwoma odpalał, ale nierówno pracował i gasł sam jakby właśnie nie było wystarczającej ilości paliwa. Zauważyłem również, że na zapłonie w pozycji drugiej coś buczy spod maski i tyka... ktoś z Was spotkał się z czymś takim?
https://www.youtube.com/watch?v=feyOy6vuREI
Doszukałem się co to buczy. Przepustnica. Dodatkowo po naciśnięciu na pedał przepustnicy (gazu) buczenie zmienia swój dźwięk. To tak ma być? Nigdy wcześniej czegoś takiego nie słyszałem.
Czy możliwe jest również, że filtr paliwa się zatkał na amen i pompa po napompowaniu odpowiednio wysokiego ciśnienia paliwa, ale które nie może się przebić przez zatkany filtr przestaje przy przekręceniu kluczyka pompować paliwo? Bo nie mam pojęcia kiedy filtr paliwa był wymieniany, a sam miałem na początku sierpnia go wymienić
dzisiaj prawdopodobnie padła mi pompa paliwa, bo rano trzy razy próbowałem odpalić, za pierwszymi dwoma odpalał, ale nierówno pracował i gasł sam jakby właśnie nie było wystarczającej ilości paliwa. Zauważyłem również, że na zapłonie w pozycji drugiej coś buczy spod maski i tyka... ktoś z Was spotkał się z czymś takim?
https://www.youtube.com/watch?v=feyOy6vuREI
Doszukałem się co to buczy. Przepustnica. Dodatkowo po naciśnięciu na pedał przepustnicy (gazu) buczenie zmienia swój dźwięk. To tak ma być? Nigdy wcześniej czegoś takiego nie słyszałem.
Czy możliwe jest również, że filtr paliwa się zatkał na amen i pompa po napompowaniu odpowiednio wysokiego ciśnienia paliwa, ale które nie może się przebić przez zatkany filtr przestaje przy przekręceniu kluczyka pompować paliwo? Bo nie mam pojęcia kiedy filtr paliwa był wymieniany, a sam miałem na początku sierpnia go wymienić
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
Tam w okolicach przepustnicy jest elektryczna pompka od małego układu chłodzenia i ona może tak właśnie chodzić.
Tykanie przepustnicy też jest chyba normalne.
Ciśnienie paliwa można poprostu sprawdzić pistoletem do kół.
Tykanie przepustnicy też jest chyba normalne.
Ciśnienie paliwa można poprostu sprawdzić pistoletem do kół.
- nieskazitelny
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 19 mar 16, 15:58
- BMW: E46 330Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Robik-m
- Bywalec forum
- Posty: 645
- Rejestracja: 1 sie 09, 8:58
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: E46 elite-group
Raczej chodziło mu o część nr 2
https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/64_0890/KM65754/0/0/0/0/0
https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/64_0890/KM65754/0/0/0/0/0
Moje E46 330i Topasblau: http://e46forum.pl/robik-m-e46-330i-topasblau-3075
- nieskazitelny
- Bywalec forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 19 mar 16, 15:58
- BMW: E46 330Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Zawór nagrzewnicy jest właśnie gorący też nie wiem dlaczego, ale nie buczy...tak mi się dzisiaj wydawało jak go odłączyłem od zasilania.
Dzisiaj doszedłem co to buczało. Mianowicie - http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=BD51-EUR-09-2002-E46-BMW-330Ci&diagId=11_2879 - Zawór regulacji biegu jałowego BOSCH 1 13411744713.
Natomiast dzięki LEO z forum BMW Sport dowiedziałem się, że zawór nagrzewnicy (https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/64_0890/KM65754/0/0/0/0/0 element nr 2) jest gorący jak mamy ustawioną temperaturę na 16 stopni, ponieważ w zaworze tym pracuje elektromagnes, który trzymając zawór w pozycji zamkniętej ze względu na płynący przez niego prąd się nagrzewa.
A co do mojego problemu to sprawdziłem bezpieczniki i przekaźnik pompy paliwa i wychodzi na to, że jednak pompa zdechła.
Dzisiaj doszedłem co to buczało. Mianowicie - http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=BD51-EUR-09-2002-E46-BMW-330Ci&diagId=11_2879 - Zawór regulacji biegu jałowego BOSCH 1 13411744713.
Natomiast dzięki LEO z forum BMW Sport dowiedziałem się, że zawór nagrzewnicy (https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/64_0890/KM65754/0/0/0/0/0 element nr 2) jest gorący jak mamy ustawioną temperaturę na 16 stopni, ponieważ w zaworze tym pracuje elektromagnes, który trzymając zawór w pozycji zamkniętej ze względu na płynący przez niego prąd się nagrzewa.
A co do mojego problemu to sprawdziłem bezpieczniki i przekaźnik pompy paliwa i wychodzi na to, że jednak pompa zdechła.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1277 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 4357 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gromeloxo
-
- 2 Odpowiedzi
- 1684 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 818 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1558 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wlodek_797
-
- 2 Odpowiedzi
- 2206 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 1 Odpowiedzi
- 1232 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 1639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: noro87
-
- 6 Odpowiedzi
- 2488 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost
-
- 8 Odpowiedzi
- 3298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kruszka