M54B30 Błędy składu mieszanki.

JackDaniels
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 20 lip 11, 10:49
BMW: E46 m54b30
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#21

Post autor: JackDaniels »

Nie wiem czy poradziłeś sobie z problemem bo nic nie odpisałeś ale domyślam się czemu tak ci się dzieje, odezwij się to może uda się rozwiązać problem.
JackDaniels
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#22

Post autor: MARC »

Jeżeli znasz odpowiedź, to napisz. Ew. wskazówki tak aby każdy mógł się wypowiedzieć.
Błędy 227 i 228 to typowe dla lewego powietrza i trudne do zdiagnozowania.
Jeżeli kiedyś uporałeś się z nimi to powiedz co było przyczyną, bo odpowiedzi może być bardzo wiele.
JackDaniels
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 20 lip 11, 10:49
BMW: E46 m54b30
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#23

Post autor: JackDaniels »

Dostałem info od Jarando że miał Banki pozamieniane i takie cyrki się działy ale już jest wszystko ok.
JackDaniels
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#24

Post autor: Jarando »

JackDaniels pisze: Dostałem info od Jarando że miał Banki pozamieniane i takie cyrki się działy ale już jest wszystko ok.
Myślałem że pytałeś o problem z poczatku roku po swapie silnika, gdy faktycznie miałem zamienione wtyczki od sond AFTER.
Z tym obecnym jeszcze sobie nie poradziłem, bo jak na razie błędy nie powróciły.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
JackDaniels
Bywalec forum
Posty: 58
Rejestracja: 20 lip 11, 10:49
BMW: E46 m54b30
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#25

Post autor: JackDaniels »

No to się dogadaliśmy hahaha.
JackDaniels
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#26

Post autor: Jarando »

W końcu wywołałem wilka z lasu:
ObrazekObrazek

Dodatkowo wcześniej pojawił się taki błąd:



Obrazek

Wybaczcie niemiecki język, ale nie miałem swojej INPY pod ręką.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#27

Post autor: MARC »

Błędy 227 i 228 jak już wiele razy wspominałem są trudne do zdiagnozowania i "usunięcia".
Często wymienia się przy tym kilka podzespołów które mają rozwiązać problem, a jednak to nie pomaga...

Dopóki "check" się nie pali to zostaw to... Chyba że są inne objawy?
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#28

Post autor: Jarando »

Check zapala się po jakimś czasie i sam po kilku dniach gaśnie, przy czym błędy pozostają.
Co do anomali, to zanim samochód się z rana zagrzeje, rusza z tzw. kangurem, jak się mu mocniej depnie na pedał gazu.
Mam jednak podejrzenie, że może to być jednak jakaś mała nieszczelność w dolocie.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#29

Post autor: MARC »

Musisz to sprawdzić, bo to podstawowy trop który nie wymaga wkładu finasowego.
Natomiast objawy które opisujesz są typowe pod te błędy...

Ciężki temat, ale dawaj wszystkie wykresy parametrów oraz błedy tutaj, a może wspólnie coś się uda ustalić i rozwiązać problem...
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#30

Post autor: maniek21112 »

Mieszanka zbyt bogata, zrób próbę dymową, często jeden z przewodów odmy jest pęknięty a ciężko to wypatrzyć. Trzeci błąd to sonda za katalizatorem na bank 2.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”