Strona 3 z 3

Re: [M54B25] SWAP - M54B30 lub M52B28TU. Co wybrać?

: 15 cze 19, 23:44
autor: maniek21112
Chodzi bardziej o wykorzystanie skali obrotomierza.

Re: [M54B25] SWAP - M54B30 lub M52B28TU. Co wybrać?

: 16 cze 19, 21:45
autor: szymeAT
Dobra panowie tak juz ostatecznie, zakładając ze mam budżet 4-7tys co byłoby najrozsadniejszym rozwiązaniem?
W aucie mam porobione cale zawieszenie, blachy i teraz czas na silnik. Wpakowałem w auto dużo czasu i kasy, poza tym bardzo je lubię, jest dla mnie klimatyczne i nie chcę się go pozbywać dlatego zostanie ze mna na długo, stąd takie pytanie.
Z gory chce również podziękować wszystkim użytkownikom którzy udzielali sie w temacie i wyrazili chęć pomocy.
Dziękuję :beer:

Re: [M54B25] SWAP - M54B30 lub M52B28TU. Co wybrać?

: 17 cze 19, 8:36
autor: maniek21112
A tak ogólnie co stało się z Twoim silnikiem? Jak znajdziesz pewne m54b30, które nie będzie wymagać remontu to najlepsza opcja. Druga to dół z m52tub28 a góra z m54, najlepiej b30, wtedy jest szansa na dobry wynik. W remont z takim budżetem nie wchodziłbym, może się udać, ale to może :)

©2024 phpBB SEO by Inveo